Kände mig utnyttjad
Fast i Sverige så blir unga män dömda för att kvinnor inte klarar av att säga nej.
De får utsätta sig för en sådan situation, för att sedan framstå som helt oansvariga och oskyldiga och man dömer unga killar rakt av.
Någonstans så förnekar man killen totalt i det hela. (Nu pratar jag inte om ts kille, för han verkar vara en jäkligt porrskadad) Men man vägrar på samhällsmässig nivå totalt förneka männens rätt till deras sexualitet. Det utmålas som något fult, hemska människor som inte ska gå lösa i samhället, dom är inte bra i någonting. och livet är så mycket enklare utan en man.
Konstigt, men såhär tyckte man inte 1941 och framåt försen runt ca 2005.
Anledningen till att jag tog upp det med pengar (som jag dessutom erkände att det var påklistrat på ts) är för att många unga kvinnor gör såhär. De går ut offentligt för att sedan kunna använda det som ytterligare bevis efter en anmälan.
Jag tycker det är bra om man kan skydda kvinnor (självklart). Men det jag reagerar på är att mannen har i nästintill obefintlig chans att försvara sig mot kvinnor som faktiskt ljuger om påstådda händelser. De flesta män, i princip 99.9% blir dömda för våldtäkt även om bevis för det inte finns. De gånger som det (inte sker, fel att säga) men löser sig i efterhand är oftast när en annan kvinna spelat in en kvinna som erkänner att den satte dit en kille på felaktiga grunder och av ren illvilja. Vilket inte sker så ofta att sådant avslöjas.
Mörkertalet för oskyldigt dömda unga män är antagligen rätt stort. Och det tycker jag är fel, då BÅDFA måste ta ansvar för situationen samt kommunicera INNAN man går och lägger sig ihop så man slipper sådana här tråkiga utfall med missförstånd!
Inte så många män är som mig som vågar kicka ur kvinnor ur min egna säng eller ber dom flytta sig eller vågar prata om det. Båda gör fel helt enkelt och det erkänns inte utan det ska endast dömas åt ett håll och det är det jag reagerar över!
Och dagens unga drar sig allt mindre för att begå brott för att tjäna pengar. Killarna skjuter ihjäl folk medans tjejerna anmäler falska våldtäkter. Det är tråkigt att säga det men det är så verkligheten ser ut allt mer och mer idag!