Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Stämmer detta?

Kvinnor som har sex med en ny partner får ett speciellt fysiskt & psykiskt band till den personen. På gott eller ont, stämmer det? Dvs om en kvinna har tillfälligt sex med någon mindre bra för henne så skapas ändå detta band som är svårt att bryta? 

• Svar på tråden Stämmer detta?
  • Anonym (Man)
    Anonym (J) skrev 2025-03-30 07:20:13 följande:
    Alla är olika. Jag får ett speciellt band iallafall till dem. Sen behöver jag inte vara nära dem för det, inte ens vän. Men jag bryr mig om alla jag har haft sex med. Det blir ett speciellt band. 

Det är den tesen jag har, eller rättare sagt hört om, och som avser frågeställningen. 😊

• Anonym (Man)

Intressanta svar så långt, tack.

För att ge förklaring på själva frågan från mitt perspektiv, vi, jag och min sambo, har pratat om att bjuda in en extra man i vårt sovrum, just nu bara i fantasin och det triggar oss båda. Jag funderar på risken om detta tes stämmer, dvs att om min sambo har sex med en ny man, att hon knyter ett extra starkt band med honom som skulle kunna ställa till det i hennes hjärna så att säga och att hon vill fortsätta träffa honom eller rent av enbart träffa honom. 

• Anonym (Man)
    Florali skrev 2025-03-30 10:43:34 följande:
    Så fungerar jag också.Jag kanske inte måste vara kär, men känna honom väl och tycka om honom med potential att bli kär. Och ju mer kär jag blir desto kåtare blir jag på honom...
    Okej, så lite tvärtom då med andra ord.
  • Anonym (Man)
    Anonym (J) skrev 2025-03-30 07:18:45 följande:

Japp

Vill du utveckla? 😊
Svar på tråden Stämmer detta?