Vad gör man efter en otrohet?
För mig så är trohet ett absolut kriterium för att förhållandet ska fungera. Kan jag inte lita på min partner så är allt förstört.
För mig så är trohet ett absolut kriterium för att förhållandet ska fungera. Kan jag inte lita på min partner så är allt förstört.
Vi hade det inte bra trots att vårt sexliv var bra. Vi jobbade inte på förhållandet och jag var olycklig.
jag har inte varit med många sexuellt då jag träffade min sambo i ung ålder. Men träffade denna andra personen av en slump och det slog gnistror. Den här nya personen var på och jag gillade känslan av åtrå och passion.
Men jag mådde dåligt. Jag älskar min sambo och det som kommer hindra mig är att göra samba dumma misstag det är att minnas hur jag förstörde min sambo och krossade all tillit.
Nu jobbar vi på vårt förhållande och det gjorde vi inte förut. Tanken på att förlora allt bra.
samtidigt är vi starkare nu än förut men det är tufft.
Tycker det är fegt att inte förlåta den otrogna
Om jag tog ett tillfälligt snedsteg skulle jag inte berätta det för min fru. Jag skulle behandla det som andra misstag i livet - grunna en del på det, analysera det, och förlåta mig själv. Sen försöka att inte tänka på det. Se det som en av alla saker som kan hända i livet.
Så skonas både jag och hon.