Inlägg från: Anonym (men alltså) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men alltså)

Ung kille besatt efter sex

Anonym (Leelo) skrev 2025-03-31 05:38:29 följande:
    Lägg till lite sexuell dominans på det också, så är du i land. 😉

Vi bor tack och lov i storstad och har kunnat vara helt offentliga och helt skita i omgivningen, vilket vi också har gjort. Första kvällen stod vi och råhånglade ute på stan och han fick en massa hejarop bara av förbipasserande killar i stil med lycka till mannen! Du kan ju ana hur nöjd han var, haha. 
    Usch jag tycker synd om killen. Du utnyttjar honom. Hade du verkligen velat att din son skulle ha sex med en dubbelt så gammal tant istället för att bygga sin framtid med jämnåriga? Han är drabbad av sina hormoner nu, var den vuxna i rummet och bryt med honom. Det är min åsikt, framförallt som förälder till en tonårig son.
  • Anonym (men alltså)
    Anonym (Erfarenhet) skrev 2025-04-01 06:47:42 följande:
    Vilken trist syn. Killen är ingen tonåring. Vuxen enligt passet. 

Nej är fullt seriös här. Skulle inte heller vilja att min dotter var kk med en dubbelt så gammal man. 

Här på FL var det stort rabalder ett tag när en man i TS ålder var intresserad av en 25-årig tjej. Då lät ungefär 100% av svaren att det var sjukt och äckligt och att om hon var intresserad så var det för att hon inte var vuxen än och inte insåg sitt eget bästa.  

Svar på tråden Ung kille besatt efter sex