• Nandez

Robinson 2025 Vår

Åter dags för en säsong med Robinson, här kan vi prata om stort och smått i programmet.

Väl mött😀

OBS: Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2025 Vår
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-05-25 20:43:17 följande:
    Ja absolut. Han har varit sig själv hela vägen. Ok att han och David haft sin pakt, men Andreas har aldrig sagt nåt elakt.
    Han har varit juste
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-05-25 20:46:03 följande:
    Ja det är tröttsamt, men ja tror inte att någon som håller i FL gör nåt åt saken. Finns många trådar om hur dåligt FL fungerar så det borde ha gjorts nåt. Tror att den får vara tills den kraschar. Tråkigt bara att man inte känner till någon annan Forum som skulle vara ungefär som gamla familjeliv var. 
    När jag hade spamfilter problem för ett är sen, tog det ett par veckor vill jag minnas. Ska kolla mina PM sen
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-05-25 20:49:23 följande:
    När jag hade spamfilter problem för ett är sen, tog det ett par veckor vill jag minnas. Ska kolla mina PM sen
    Jag förstår inte vad du menar med spamfilter......Mina problem är att jag har svårt att komma in på FL. Kommer jag in så kan jag inte citera. Eller att hela sidan låser sig.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-05-25 20:46:03 följande:
    Ja det är tröttsamt, men ja tror inte att någon som håller i FL gör nåt åt saken. Finns många trådar om hur dåligt FL fungerar så det borde ha gjorts nåt. Tror att den får vara tills den kraschar. Tråkigt bara att man inte känner till någon annan Forum som skulle vara ungefär som gamla familjeliv var. 
    Jag har inte haft så jättestora problem på sistone. Mest med elementen.
    Men det är kanske bäst att inte säga något.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-05-25 20:53:33 följande:
    Jag förstår inte vad du menar med spamfilter......Mina problem är att jag har svårt att komma in på FL. Kommer jag in så kan jag inte citera. Eller att hela sidan låser sig.
    Kan inte posta inlägg överhuvudtaget
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-05-25 20:54:44 följande:
    Jag har inte haft så jättestora problem på sistone. Mest med elementen.
    Men det är kanske bäst att inte säga något.
    Vet inte heller vad du menar med elementen. Jag skäms att säga att jag tagit datakörkort, men inte känner till allt. ok det var för 30 år sen så har det nog kommit in en massa olika saker som gäller datorer. Skäms
Svar på tråden Robinson 2025 Vår