Robinson 2025 Vår
Åter dags för en säsong med Robinson, här kan vi prata om stort och smått i programmet.
Väl mött😀
OBS: Inga spoilers
Åter dags för en säsong med Robinson, här kan vi prata om stort och smått i programmet.
Väl mött😀
OBS: Inga spoilers
Bay, bay Andrea
Jag ber om ursäkt för att jag spoilade tidigare idag! Det var helt ofrivilligt. Jag har inte sedan första veckan sett ett enda avsnitt när det sänts. Var säker på att det långa avsnittet denna säsong var på torsdag. På fredag tittade jag ikapp allt. När någon här skrev att det blir 2h Robinson nu så fattade jag inget alls, kollade tv-tablåerna och insåg att jag spoilat - om Gränslandets vinnare och om veckans långa avsnitt.
Av de som skrev här verkade det som att de flesta inte läst mitt inlägg, tur det. Och att Andrea var ute missade jag liksom när jag skrev mitt inlägg och det var bra.
Men, fattar inte hur söndagens avsnitt släpps redan på fredag på TV4Play?! Och jag ingen betalgrej där alltså. Vid midnatt har det brukat vara.
Någon skrev att Simon H inte går att lita på. Jag tänker att hade han inte röstat på Andrea nu, hade han nu avslöjat att han inte var på Arons sida, utan bara låtsades.