Inlägg från: Anonym (NN) |Visa alla inlägg
  • Anonym (NN)

BF Decemberbebisar 2025

Anonym (N) skrev 2025-04-06 01:45:23 följande:

Vad roligt att börja om! 🥰
    Storasyrran kommer säkert älska att hjälpa till. Jag mår för det mesta som vanligt. Lite smått illamående har börjat smyga sig på när det går för lång tid mellan måltiderna. Hur mår du? 

Der är lite dåligt drag i gruppen än så länge. Men det är kanske för att det är tidigt i månaden och många inte hunnit plussa ännu. Hoppas vi blir några fler! 😊

Ja det är super spännande att börja om men också läskigt! Än så länge mår jag bra faktiskt. jag är öm i brösten och lite tröttare än vanligt kanske men inget annat. Får än att bli både rädd och tacksam :p med dottern för 11 år sen så spydde jag som gnu från v 5-14 så jag hoppas att Mitt mående just nu håller i sig! 🙏 
  • Anonym (NN)

Även jag har en dotter på 11 som kommer vara 12 när bebis kommer. Ända barnet så håller med om att det känns som att börja om! Vi är båda 34 när bebis föds så det känns ändå rätt i tid. 

Vi har inskrivning i morgon! Super nervös! Då jag endast känt av ömma bröst, svälld mage och springer och kissar 1 gång i timmen typ! Inget illamående och relativt pigg ändå så jag blir orolig! Jag hade oxå en kemisk i jan då strecken väva svaga som första dagarna och sedan försvann så jag testa många dagar efter bim! Men jag fick starka dyestealers rätt snabbt efter bim och jag fick gravid 3+ i helgen på digitalt så det känns tryggande ändå! 

Någon mer som inte känner så mycket symtom? 🥰

• Anonym (NN)

Stort grattis till er som tillkommit med era plus! 🥰 
    December känns så långt bort!!! Vill bara att tiden ska gå lite fortare ! 

• Anonym (NN)
    Enlite sladdis skrev 2025-04-09 17:41:20 följande:
    Jag har inte heller mycket symtom! Lite lite i brösten och sväller över magen på kvällen. Får inte igen mina jeans då😭 annars väldigt pigg
    Då är det inte bara jag som är svälld! 😂 känner mig gravid i v 20 på kvällarna eller att det är tvillingar i magen! 
  • Anonym (NN)
    Enlite sladdis skrev 2025-04-10 05:39:59 följande:

Här är det nog missfall pågång:/ står 2-3 veckor på clearblue (doppade innan jag såg blodet) och svullen som jag skrev igår. 
    Men nu var de massa blod. Så ma i januari, och nu tidigt. Är nog inte meningen att det ska bli fler barn här:/

Får se om testen blir svagare kommande dagar innan jag hoppar ur helt härifrån 

hålla all tummar att det inte är så ❤️ 

• Anonym (NN)

Precis haft inskrivning idag 
    kub test bokat och rutin ultraljud ! Gud nu vill man bara att tiden ska gå fort! 🥰 

• Anonym (NN)
    LinneaK29 skrev 2025-04-11 07:52:09 följande:

Hej! en till här som precis plussat!! Väldigt tidigt fortfarande (bm -1) men vi är så glada. Detta blir nummer 2 för oss. om jag räknat rätt så har vi bf 20/12 😃

Grattis och super kul! :D välkommen!! 🥰 

En fb grupp tycker jag låter kul men jag vet inte heller hur man gör.  någon får gärna göra en den som kan! 
  • Anonym (NN)

Godkväll! ☺️ 

Här är det 6+1 idag och tröttheten är på riktigt! Jag går och gäspar hela dagarna och tittarna gör ont! Äter som jag aldrig sett mat förut och allt! Inget illamående så jag hoppas verkligen att jag slipper illamåendet 

Tidigt ultraljud här 24/4 ! 

BF lista 🌷
    NN - 2/12
    Jasun - 12/12 

• Anonym (NN)
    Anonym (N) skrev 2025-04-16 16:42:09 följande:

Hej på er. 

Vsrit på VUL idag som visade en hinnsäck med gulesäck motsvsrande v5+2. Jag ska enligt ägglossning vara 6+4. 

Jag tror att det är rätt kört för mig denna gången tyvärr. 😞

åå nej jag hoppas verkligen att så inte är fallet! 

ska du tillbaka snart igen för att se?? ❤️

• Anonym (NN)

Grattis till er alla som har plussat och tillkommit i gruppen. Det är superkul!! 🌷 

Jag går in i v 8 idag. Hur mår ni alla? Vart är ni? :) 

• Anonym (NN)
    valkyrian skrev 2025-04-20 08:30:07 följande:

Hur går det ihop om jag går in i vecka 8 idag att du med gör det med tanke på olika bf haha? 

7+0 för mig idag <3 jag mår konstant lite illa. Jag är trött och lite hormonig. 

Ingen aning men jag är 7+1 så gick in i v 8 igår inte idag. 
    Enligt app så BF 2/12 :)
    jag har blivt rätt förvirrad och glömsk sen jag blev gravid men har googlat och det finns tydligen nått som kallas gravidhjärna :p hahaha 

Annars har jag ont i brösten och måste kissa hela tiden super jobbigt? liiiite illamående på kvällar kan det vara lite grann men inte mycket alls så det är skönt 

• Anonym (NN)
    H114 skrev 2025-04-23 15:06:03 följande:

Hej!
    Även jag går med här! 
    Efter 4 år har jag äntligen blivit gravid för första gången. Genom IVF, jag är 32 år och min man 38 år. Känns overkligt och hoppas verkligen att embryot håller sig kvar.
    Enligt app har jag BF 14/12 😃🙏🏼
    Någon mer som vaknar varje natt och har svårt att somna om? Undrar om det är kopplat till graviditeten 😅

Hej och välkommen! :) och grattis! 

Jag har inte direkt svårt att somna om men jag vaknar minst 3-4 ggr varje natt för kissa! Helt otroligt vad jag är kissnödig hela tiden! Och trött blir jag såklart extra utöver att man bakar en liten människa :p 
    har du några fler symptom? 

• Anonym (NN)

Va på vul igår 
    Ett 7 mm långt foster kunde urskiljas men inget hjärtslag, jag är så ledsen och förtvivlad. Jag ska tillbaka om 2 veckor igen, försöker se hoppet men hopplösheten tar över. Känns jätte jobbigt att gå 2 veckor utan att veta? 
    Trodde verkligen det tagit sig denna gång 

Svar på tråden BF Decemberbebisar 2025