Kan du vara ihop med någon bara för att få ligga?
Kan du vara ihop med någon, uttalat att ni är ihop och skicka kärleksförklaringar, kalla älskling, göra en del saker ihop, tillbringa tid ihop bara för att få ligga?
Kan du vara ihop med någon, uttalat att ni är ihop och skicka kärleksförklaringar, kalla älskling, göra en del saker ihop, tillbringa tid ihop bara för att få ligga?
Man ska inte ljuga i en relation. Hur skulle du själv må om du var ihop med någon som upprepade gånger sakt att de är kära i dig, och sen kommer det fram att de bara ville ha sex och inte kände något annat? Då skulle man nog känna sig utnytjad. Men om båda är upprikitga med sina kännslor blir allt mindre stressigt om man inte behöver oroa sig. Och visst kan man ha sex med någon man inte är kär i, man kan ha en överenskommelse som kk och båda vet vad som förväntas.
Jag är inte den som ljuger här utan den som undrar om vad min partner säger som är sant? Och till viss del kan anta att jag blir (dock frivilligt) utnyttjad Eftersom jag tvivlar på om det finns några känslor bakom allt detta 🙈.
Säger man älskling när man inte säger att man älskar någon? Är det ett vanligt sätt att ?få den andre på fall 😉?