Inlägg från: burleskburkläsk |Visa alla inlägg
  • burleskburkläsk

Kan du vara ihop med någon bara för att få ligga?

Anonym (Undrar) skrev 2025-04-01 18:56:23 följande:
    Kan du vara ihop med någon bara för att få ligga?

Kan du vara ihop med någon, uttalat att ni är ihop och skicka kärleksförklaringar, kalla älskling, göra en del saker ihop, tillbringa tid ihop bara för att få ligga? 

Aldrig!

Skulle inte fixa att ha det så, har aldrig varit sån...dömer dock ingen men det funkar inte för mig.

Skulle inte vilja ha en kvinna som funkar på det viset heller...det är inte en kvinna för mig.

Vill hon ha närhet och sex så är det trevligt men det är inget krav alls!
  • burleskburkläsk
    Anonym (Undrar) skrev 2025-04-01 19:22:53 följande:
    Hur vet man då att det inte är så hos den andre? Allt har gått väldigt fort och har känslan att vi bara jackat ihop för att ha någon??
    Att veta att den andre inte heller bara vill ligga...kommunikation...att känna kvinnan på alla plan under en tid innan man ens får för sig att bli ett par och eventuellt ha sex.

Målet är att träffa den rätte och ha ett fantastiskt liv tillsammans!
  • burleskburkläsk
    Anonym (Undrar) skrev 2025-04-09 07:10:14 följande:

Säger man älskling när man inte säger att man älskar någon? Är det ett vanligt sätt att ?få den andre på fall 😉?

Hmm...det skulle kunna vara om det är ett svin som inte har känslorna...vissa använder det när de hälsar på folk.
    Bor en idiot en bit bort, hon säger det till alla som är grannar här runt om hon vill låna cigg eller annat då säger hon saker som älskling och sötnos...för att hon är dum i huvudet.
    Sen vissa män gör allt för att knulla och de kanske använder såna ord för att få ligga...vem pallar...nån såklart men begriper det inte...
  • burleskburkläsk
    Anonym (Undrar) skrev 2025-04-09 08:19:21 följande:
    Här är det ju på ett lite mer kärleksfullt sätt än din granne men ändå 🤔?
    Såklart.

Men, att säga gulliga saker för att få nån som helst vinning är lågt...som t.ex för att man inbillar sig att mab skall få ligga...oavsett tillsammans eller ej, tycker det är löjigt.

Jag kan ha missförstått det hela, isf ber jag självfallet om ursäkt.
Svar på tråden Kan du vara ihop med någon bara för att få ligga?