Helt förstörd och förbannad
Jag har snart varit tillsammans med min pojkvän i 4 år, han 27 jag 26 år. Nu har detta hänt gång på gång.
han skulle ut nu i helgen på grabbkväll, jag frågade om jag fick följa med men det fick jag absolut inte, de skulle ju bara vara 2 killar. Nu har han mött upp sin syster och massa tjejvänner till henne.
jag har mått jätte dåligt under en längre tid och detta tog knäcken på mig. Kan inte sluta gråta.
jag försöker även att ringa honom och fråga vilka han är ute med och likande och han vägrar svara. Jag har verkligen gjort allt för honom, och i början gjorde vi allt för varandra.
Jag vet att när vi även varit ute någon gång så kom en kille fram och sa ?blir du alltid ignorerad såhär av din kille?? Den killen som sa detta skällde ut min kille men han brydde sig inte.
Saknar mig själv. Överdriver jag?
Varje gång någon (speciellt din kille) gör någonting som får dig att lägga fokus och energi på denne/honom, så vänd allt det fokuset på dig själv och utveckla dig själv istället!
Är du upprörd därför att han inte vill ta med dig på utekväll:
Gå ut själv! Eller bygg ett företag! Gå en kurs! Börja träna! Fixa naglarna! Eller någonting annat som gynnar dig själv.
Gör så varje gång, och om 5 år är du TOP NOTCH, lovar!