Inlägg från: Anonym (Linda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linda)

Porr otrohet?

Anonym (Wow) skrev 2025-04-06 12:10:00 följande:
    Och hon gör detta 100% av fri vilja? Inte för att det är ett enkelt sätt att tjäna pengar på? Inte för att hon har något annat problem i grunden utan hon vakna en dag och tänkte att onanera på film, det vill jag tjäna pengar på? 
    Hur vet du att hon HAR problem?  
    Hur vet du vad som är frivilligt och inte om du själv inte tittar ?

Visst finns det bitvis sunkig porr som absolut kan vara tveksam som du menar men en stor majoritet av amatörporr är idag upplagt av vanliga människor precis som du och jag.  
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Wow) skrev 2025-04-06 12:27:35 följande:
    Precis och eftersom man inte vet så tycker jag man inte tittar? amatörporren vet du inte om den är gjord för att vem som helst ska titta på eller om det är något som ett par gjort tillsammans för eget bruk så att säga. Och jag har inte sex med folk med minsta tvivel om att dom vill. För mig är det samma regel här. 
    Ja och då blir detta ungefär same same som att tycka det är otrohet. En del anser att porr är otrohet andra inte. En del tittar inte för att dom jämställer det med att stödja sunkig industri och andra har inga problem med att titta .

Same same..  vad du tycker är rätt är inte en allmän sanning utan bara din egen moraliska kompass. 
Svar på tråden Porr otrohet?