Inlägg från: Anonym (Nn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nn)

Porr otrohet?

Vi kollar alltid på porr fast tjejer som onanerar. Ser inte jag som övergrepp direkt

• Anonym (Nn)
    Anonym (Wow) skrev 2025-04-06 21:13:28 följande:
    Och hon gör detta av fri vilja? Meningen är att du ska titta på det? Det är inget hon gjort till en partner som han swdan lagt ut 
    Och du vet att alla blir utsatta för övergrepp då menar du? I porrbranchen? Ingen gör det av fri vilja. För pengar. 
  • Anonym (Nn)
    Anonym (Wow) skrev 2025-04-06 21:35:23 följande:

Skulle du ligga med en annan människa om du var det minsta osäker på om personen vill eller inte eller vill du vara 99,9% säker på att det finns ett samtycke? 

Eftersom jag inte vet om någon fått en film utlagd ofrivilligt så är det inte okej att titta. Om någon har det ekonomiskt dåligt är det inte okej att konsumera saker på typ onlyfans. Porrfilmsindustrin som handlar om pengar kan aldrig ses som något som gjorts med samtycke då samtycke betyder att det är utan pengar? man kan inte köpa samtycke. 

Jag har d er konsonant dåligt med. Är det då ok för mina kunder att nyttja mina tjänster inom vården? Då kan man dra det hur långt som helst 
  • Anonym (Nn)
    Anonym (Wow) skrev 2025-04-06 21:39:48 följande:
    Jämför du ditt jobb med att vara prostituerad? skulle rekommendera dig att byta bransch då.. 
    nej men du gjorde det
Svar på tråden Porr otrohet?