Inlägg från: Anonym (Man kan säga nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man kan säga nej)

Porr otrohet?

Anonym (Wow) skrev 2025-04-06 12:10:00 följande:
    Och hon gör detta 100% av fri vilja? Inte för att det är ett enkelt sätt att tjäna pengar på? Inte för att hon har något annat problem i grunden utan hon vakna en dag och tänkte att onanera på film, det vill jag tjäna pengar på? 
    Tänker du att personer som gör riktigt vidriga arbetsuppgifter eller tex väldigt riskfyllda arbeten gör det av 100% fri vilja eller ett sätt att tjäna pengar på?

Om 50år kommer 95% av alla handlingar räknas som övergrepp.

Jag är benägen att tro att det största motståndet mot porr ofta kommer från svartsjuka partners mer än något annat.

Ezmeraldah skrev 2025-04-08 22:23:35 följande:
    Jag också. Men det stör mig inte att min pojkvän antagligen porrsurfar.  Jag är inte svartsjuk på porren. Det känns som ett fult knep för att tysta ner folk som är kritiska till porrindustrin - anklaga dem för svartsjuka så vågar de inte säga nåt, typ. 
    Anonym (Man kan säga nej) skrev 2025-04-08 18:31:30 följande:

Jag är benägen att tro att det största motståndet mot porr ofta kommer från svartsjuka partners mer än något annat.

Ungefär som att påstå att alla feminister är avundsjuka på snygga kvinnor. Fult sätt att försöka tysta folk vars åsikter skrämmer. 
    Men om jag tror att det är så då?
    Anonym (Wow) skrev 2025-04-10 18:22:54 följande:
    Och hur menar du att dessa produktioner är annorlunda? Köpt sex är inte samtycke liksom. Däremot finns det trevligare sätt att behandla djur på. 
    Köpt sex kan absolut vara samtycke. Du får låna min kropp en stund om jag får 2000kr av dig. 
    Anonym (Wow) skrev 2025-04-17 23:29:01 följande:
    Jag ser verkligen inte världen svart eller vit. Däremot är samtycke viktigt. Sex utan samtycke är våldtäkt. Köpt samtycke är inte samtycke. 
    Om den ena vill ha sex och den andra vill ha pengar så är det väl samtycke?
    Anonym (Wow) skrev 2025-04-18 09:45:03 följande:
    Nej det kallas för utnyttjande och inget annat?
    Vem utnyttjar vem då? Båda har sex och en går därifrån med en rejäl slant?
    Anonym (Wow) skrev 2025-04-18 20:25:11 följande:
    Vissa kan ha spelat in hemmaporr för att det tillför något i deras sexliv, men att det aldrig är meningen att spridas. Så om man inte vet, så säger man nej till porr, minsta tvivel så tackar man nej. 
    Du gör det, det finns både tjejer och killar som älskar det. Som gillar att synas, tjäna snabba pengar etc

Tänker du att alla tänker som dig?
    Anonym (Wow) skrev 2025-04-19 09:17:04 följande:

Du vet inte vad som är övergrepp och det är ju problemet. 

Vill du gå till ditt jobb varje dag? Antagligen inte? lär inte vara så för en porrskådis heller. Sex har man enbart vid lust och inte ett anställningsavtal. 

Hur ser du på massage då?
    Anonym (Wow) skrev 2025-04-19 15:56:55 följande:
    Det väcker fortfarande en diskussion. Det är fortfarande en känslig och avvikande åsikt då porr anses som en mänsklig rättighet att få konsumera. 
    Det är inte en mänsklig rättighet, men det är något som konsumeras.. precis som mat, alkohol, nöjen mm
Svar på tråden Porr otrohet?