Porr otrohet?
Nu var det inte det jag menade?
En 10 barns mamma som är ensamstående som är prostituerad för att försörja sina barn?
sedan har man i fattiga länder kvinnor som får flytta iväg till en större stad för att försörja resten av familjen genom prostitution?
Vilka tror du jobbar med detta egentligen då?
Det här är inget yrke någon faktiskt väljer. Lite som att du inte ser massa välutbildade, välavlönade personer som vill bli surrogatmödrar. Så varför väljer enbart fattiga personer en sådan sak?? Det är liksom inte massa välutbildade kvinnor i England som typ älskar att vara gravida.
Jag tror att det är kvinnor som vill tjäna enkla och snabba pengar. Jag tror självklart att det är kvinnor som har det tufft på olika sätt många gånger, men om dom inte vill sälja sex så kan dom alltid göra som män i samma situation, kämpa på andra sätt.
När det kommer till Only fans tex så tror jag mer att det handlar om girighet och man ser hur mycket pengar man kan få in på ett enkelt sätt. Jag anser att båda dessa är en form av prostitution.
Och du tror att psykiskt stabila skulle välja detta sätt för snabba pengar?
Du har inga heltidsprostituerade som vill detta. Inga som jobbar på bordell gör detta som en stor dröm och sitt första val.
När det kommer till foodora kan det ju handla om könsroller, men dessa män är nog inte ensamstående med barn att försörja. Kvinnor har andra förutsättningar. Typ vissa kvinnor tar ju emot männen hemma hos sig när barnen sover på kvällen? det funkar helt enkelt inte att köra foodora så många timmar som skulle krävas.
Ok, inledande frågan var om porr är otrohet. Omöjligt att svara på då det är upp till var och en hur de känner.
Längre ner så kommer ditt påstående, att det är lite skitsamma om man tycker att porr är otrohet, då det handlar om att människor utnyttjas. Ja, människor utnyttjas å de grövsta i porrbranschen men det är framförallt en underhållningsbransch med skådespelare.
Sen kommer slutklämmen att all sex ska vara i samtycke. Enligt lag så ska det mycket riktigt vara så mellan de som har sex. Då motiverar du att all porr ska förbjudas då det är omöjligt att veta om det är ett samtycke eller ej. Här börjar jag ana religösa motiv. Är du jehovas?
Nej tycker inte porr är otrohet alls. Porr har i alla tider funnits i någon form som underhållning åt människor.
Om en stor andel av dessa har ekonomiska bekymmer, har funktionsnedsättningar m.m så är det självklart ett stort problem.
Har haft en ytlig bekant med flera diagnoser som gjort dom allra mest sexuellt gränslösa sakerna i sociala medier, när hon blev 20 flyttade hon utomlands och jobbade på bordell. Hon pratade jämt om hur fantastiskt hennes liv va. Hon syntes mycket på tv och sånt. Kom fram många år senare hur skadad hon blivit av det? men hon försvarade sig i många år offentligt, hon har massa svårigheter i grunden Och eftersom hon va myndig kunde hennes föräldrar inte göra något. Hon är inte unik i detta? men hon flashade gärna med dyra handväskor, men hon fattade helt enkelt inte bättre? idag klarar hon inte av någonting, hon är riktigt skadad av alla män?
Alla sk sugardaddys då? Unga friska kvinnor som hänger med gubbar för att bekosta en flådig livsstil?
Är det verkligen synd om alla i din värld?
Det finns inga suggardaddys i Sverige, men unga trasiga tjejer kan tro detta och blir väldigt skadade på kuppen.
Det är synd om personer som utsätts för sexuellt våld, vilket detta är.
Det är samtidigt synd om dom torskar som inte fattar hur dom skadar andra människor?
Kvinnor har ett större behov än män av att vara unika och fina. Det rimmar dåligt med att man runkar till andra snygga kvinnor.