Inlägg från: Anonym (Vad vill du ha?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vad vill du ha?)

Min kompis gnäller för att hon är snygg

Anonym (qwerty) skrev 2025-04-07 23:09:49 följande:

Gissar att det är ett fall av "varför köpa kon när man får mjölken gratis" Trist att säga det men om hennes förhållanden är ett par månader så har killarna redan fått ut det de vill av det hela, finns ingen anledning att stanna.

Alla får inte flyktbeteende när de "fått vad de vill ha", det är förbehållet rastlösa själar, så kanske lika bra att ts vän slipper dem. Många vill stanna för mer när de fått vad de vill ha och de vill fortsätta att få och upptäcka mer hos den de tycker om.
    Vad menar du?
    Att majoriteten män bara vill ha ett kortare knullförhållande?
    Att kvinnor borde vägra sex i flera månader? Det är väl bättre att ta sexet så att hon får ut något av långt dejtande oavsett om han sen tappar intresse eller om hon gör det?

Jag tror att ts kompis antingen dras till fel killar eller så ser många hennes personlighet som mindre smickrande.
    Anonym (Rob) skrev 2025-04-07 21:32:20 följande:
    Jag håller med dig om att karisma kan vara problemet.  Men karisma kan inte kompensera för utseendet.   En människa är ett paket av egenskaper.
    Finns inte utseendet blir summan av paketet noll .  Så är det för mig iaf.   Är karisman sämst och utseendet topp blir också summan noll...
    Vi säger att du träffar en tjej som är galet smal men snygg ändå.
    Hur ska du lyckas behålla henne? 
    Hon lär ju tröttna rätt snart när hon inser att det enda du kan prata om är vikt. Har du fler sidor och intressen? 
    Ezmeraldah skrev 2025-04-08 06:49:03 följande:
    Nej, han har bmi 23.8. 
    Anonym (Rob) skrev 2025-04-07 21:32:20 följande:
    Jag håller med dig om att karisma kan vara problemet.  Men karisma kan inte kompensera för utseendet.   En människa är ett paket av egenskaper.
    Finns inte utseendet blir summan av paketet noll .  Så är det för mig iaf.   Är karisman sämst och utseendet topp blir också summan noll...

Har man en hemsk personlighet spelar utseendet ingen roll. Jag har bmi 16 men skulle aldrig befatta mig med en man som uttrycker sig och resonerar som du eller har de värderingar du har. 
    Oj då, rob är alldeles för fet enligt egen utsago dåDrömmer
    Anonym (Rob) skrev 2025-04-08 10:07:50 följande:
    Kvinnor kan iaf gå ner i vikt.
    Har du sett dokumentären om looksmaxers på SVT play? Män kan förlänga vaderna upp till 5 cm.
    Vill man vara "fin" får man lida (stort) PIN, eller nåt.
    Anonym (Rob) skrev 2025-04-08 13:00:20 följande:
    Det är lite enklare att dra ner på sötsaker än att borra in järnstänger i benen.   Och 5 cm är inte så stor skillnad.  Men tänk dig en kvinna som går från bmi 30 till bmi 18. Vilken otrolig förvandling!   Från oattraktiv och ohälsosam till modellkropp.
    Man får inte modellkropp av att bara vara spink. Mycket mer som ska stämma!
    felicityporter skrev 2025-04-08 23:11:27 följande:

Din vän kanske inte har tillräckigt fin och trevlig personlighet? Kanske inte är särskilt intelligent och/eller intellektuell? Kanske inte tillräckligt omhändertagande som person? Det finns fler saker än utseende som är viktigt för ett längre förhållande.

Verkligen! Ingen vill vara tillsammans med ett fint utseende allena..
Svar på tråden Min kompis gnäller för att hon är snygg