Inlägg från: Anonym (Noll ansträngning= du är man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Noll ansträngning= du är man)

vara ihop med en lodis?

Anonym (C) skrev 2025-04-06 13:56:51 följande:

Du skäms över en man som du valt själv? 

Ibland gör man det. Jag skäms också när min man går ut orakad och med slitna byxor och typ sin trädgårdsjacka på stora köpcentret, medan jag är helgfin och cityklädd. Vi ser så omaka ut så ni fattar inte... Men som tur är det inte så ofta det händer.

Han får klart se ut hur han vill men det är skabbigt och det gör mig inte intresserad av sex den dagen. Undrar hur lång tid det tar innan han fattar...
    Anonym (G) skrev 2025-04-06 15:04:05 följande:

Ni väljer själva om ni stannar kvar eller inte. Men att ni förväntar er att någon ni själva valt ska ändra sig för er skull är inte smickrande för er. 

Har du slagit knut på hjärnan helt nu eller?

Alla vet väl att de flesta anstränger sig i början av en relation, och att förfallet vanligen kommer senare? Eller du hade missat det?

Det som ändras är att vissa blir bekväma och slutar göra sig fina för sin partner. Det är det som är ändringen, och hade det varit så från början så hade man väl troligen valt någon annan.
    Anonym (G) skrev 2025-04-06 15:34:08 följande:
    Jag är kvinna vad du än anser. Det är samma nivå som män som klagar på kvinnor som går upp i vikt efter ett tag i en relation och det är lika lågt som detta.
    Jag anser att män har all rätt att klaga över det, det är inte hälsosamt eller attraktivt att tappa formen helt för varken man eller kvinna.

Jag vill ha ett långt och friskt liv med min partner och då får man göra vad man kan för att få det. Det är hänsynslöst mot både partner och barn att äta sig till onödiga sjukdomar och en för tidig död, anser jag.
Svar på tråden vara ihop med en lodis?