Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Min partner har inte bjudit mig.

Han är nog inte seriös 

• Anonym (J)

Har du träffat hans vänner och andra nära? Menar ett år är lång tid, har du inte hunnit träffa den än så är han verkligen inte seriös med dig. Dumpa isåfall. 

• Anonym (J)
    Anonym (Anna) skrev 2025-04-07 19:06:38 följande:

Jag har träffat en del av hans vänner och vi är ett par offentligt eller hur man ska uttrycka sig.
    Skulle jag fråga honom om varför jag inte är bjuden så skulle han garanterat säga att jag får komma. Men jag vill ju liksom inte att inbjudan ska vara påtvingad, jag vill ju att den ska komma från honom! Är ingen person som bjuder in mig själv. Jag tycker bara det är konstigt att man inte vill bjuda med den man har ett förhållande med. 

Jaha, jag tänkte väl det. 

Då är ju frågan varför du inte blivit tillfrågad om att följa med den här gången. Märkligt? Kan det vara så att han tänkt att du ska få följa med, fast inte sagt något? 

Kan du komma på något att säga som lirkar fram ett svar/antydande på vad som gäller? 

• Anonym (J)
    Jårdi skrev 2025-04-07 19:58:59 följande:

Alltså nej, kör inte med några spel. Bara fråga rakt ut. 

?måste fråga om jag också är bjuden på festen, för jag blir osäker när du inte sagt något?? 

antingen säger han:
    1. Jamen herre Gud självklart!!! Och så skrattar ni gott åt missförståndet eller så 

2. säger han vadå Nää tänkte inte du skulle med? 

blir det nr två får du överväga hur du känner kring relationen vidare. 

Håller med

Fråga bara rätt ut. Ni har varit länge nu och du borde kunna fråga och prata om allt med honom. Se hans reaktion. Där märker du om han gör sig till / bjuder med dig för du frågade  
Svar på tråden Min partner har inte bjudit mig.