Inlägg från: Anonym (Frida) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frida)

Skönt att vara osynlig i medelåldern

Jag är visserligen "bara" 34 men jag tyckte det var sååå skönt att fylla 25 och veta att jag inte längre var intressant i gamla snuskgubbars ögon, de som bara ville ha små flicksnärtor under 25 😁 jag skulle aldrig i livet vilja vara en liten tjej igen, jag ser snarare fram emot att bli en fin gammal dam istället.

• Anonym (Frida)
    Jeanette2003 skrev 2025-04-10 13:07:17 följande:

Hur kan ni längta efter att bli osynliga? Har ni råkat ut för en stalker eller?

Har man fått väldigt mycket oönskad uppmärksamhet från killar/män sedan man var typ tretton år tröttnar man till slut på det. Då är det skönt att sluta få uppmärksamhet för sitt utseende och istället bli uppmärksammad för att man är smart, duktig på sitt jobb, en jättebra kompis eller förälder etc.
  • Anonym (Frida)
    Jeanette2003 skrev 2025-04-10 13:36:11 följande:
    Väldans vad snygg och het du var då! Om du har så många män som tittar efter dig att det blir jobbigt måste du verkligen ha utseendet på din sida.

Cope innebär att man intalar sig själv något som inte stämmer, bara för att det är bekvämare att ljuga för sig själv än att se sanningen i vitögat.
    Haha alltså det här fick mig att skratta högt 😂😂

En man på 46 år har nog inte som högsta prioritet i livet att ha en massa män som tittar på honom.
Svar på tråden Skönt att vara osynlig i medelåldern