Skönt att vara osynlig i medelåldern
Jag är 46, man, kvinnor har aldrig kollat på mig så mycket som den sista tiden och klart det är smickrande men lite obehagligt ibland...
Jag är 46, man, kvinnor har aldrig kollat på mig så mycket som den sista tiden och klart det är smickrande men lite obehagligt ibland...
Det är ändå svårt att förstå?varför det är obehagligt.
Jag är äldre än dig. Skulle nog kunnat vara en av de kvinnor som tittar uppskattande på dig, därav mitt intresse att förstå hur det kan påverka en man.
Jag förväntar mig att få mycket uppmärksamhet, och är van att män (som jag känner då) tycker om att stå och titta på mig, eller att man visar andra tecken på värme och omsorg. Det känns mysigt, och lite tryggt på nåt sätt, eftersom jag tycker om dehär personerna. Och jag tycker om män i allmänhet.
Tänk vad mycket roligt du skulle kunna ha med tjejerna, även om det bara betyder att ni pratar och skrattar llitegrann!
Hur kan ni längta efter att bli osynliga? Har ni råkat ut för en stalker eller?
Kvinnors preferenser förändras ju också med åren. Jag har haft mina passionerade kärlekshistorier med drama och galenskaper och skulle aldrig orka med det idag. Jag är färdig med det.
Idag skulle jag vilja ha en trevlig okomplicerad gubbe som delar mina nördiga intressen och uppskattar riktigt bra diskussioner. Pengar och status bryr jag mig inte om, jag har redan ett ordnat liv. Jag behöver ingen som tar hand om eller försörjer mig.
Hur han ser ut är egalt. Numera har attraktion fler dimensioner för mig. Det är personligheten och integriteten som fångar mitt intresse, även om det var länge sedan det hände. Jag träffar visserligen inte så många män i min vardag.
Jag tror att det finns män i min ålder som fungerar likadant. Ett snyggt yttre har inte samma värde när man har gått några varv och fått några törnar i livet. Då vill man ha någon med erfarenhet och djup, någon man inte behöver förklara allt för eller serva konstant med bekräftelse, uppmärksamhet och materiella ting.