Inlägg från: Anonym (Agnes) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Agnes)

Skönt att vara osynlig i medelåldern

Jag är 55. Upplever jag har valet. Kan vara osynlig, eller mycket uppmärksammad/ roligt samspel, beroende på? ja, jag antar mina signaler? Jag tänker att efter ett helt liv har man ju mycket erfarenhet av hur attraktion funkar och hur man har skoj tillsammans, och behöver inte hålla igen så mycket. Då kan det bli rätt intensivt. 

Jag tycker nog väldigt mycket om män och kvinnor och uppmärksamheten från dem iallafall.

• Anonym (Agnes)
    burleskburkläsk skrev 2025-04-09 23:06:44 följande:

Jag är 46, man, kvinnor har aldrig kollat på mig så mycket som den sista tiden och klart det är smickrande men lite obehagligt ibland...

Vari ligger det obehagliga? 
  • Anonym (Agnes)
    burleskburkläsk skrev 2025-04-10 00:09:45 följande:
    Det händer för ofta och jag är inte van vid det i kombination med pissig självbild som förvisso inte syns utåt men ändå...

Det är ändå svårt att förstå?varför det är obehagligt. 

Jag är äldre än dig. Skulle nog kunnat vara en av de kvinnor som tittar uppskattande på dig, därav mitt intresse att förstå hur det kan påverka en man. 

Jag förväntar mig att få mycket uppmärksamhet, och är van att män (som jag känner då) tycker om att stå och titta på mig, eller att man visar andra tecken på värme och omsorg.  Det känns mysigt, och lite tryggt på nåt sätt, eftersom jag tycker om dehär personerna. Och jag tycker om män i allmänhet. 

Tänk vad mycket roligt du skulle kunna ha med tjejerna, även om det bara betyder att ni pratar och skrattar llitegrann! 

Svar på tråden Skönt att vara osynlig i medelåldern