Skönt att vara osynlig i medelåldern
Hur kan ni längta efter att bli osynliga? Har ni råkat ut för en stalker eller?
Hur kan ni längta efter att bli osynliga? Har ni råkat ut för en stalker eller?
Det är helt underbart, män är fan inte kloka idag och har fruktansvärd kvinnosyn. Blivit betydligt vanligare nu, hårdare och mer otryggt för kvinnor. Är en väldigt bubblare att kalla alla kvinnor för feminister som vågar säga emot.
Titta bara på Budbee och Instabox företaget, så man spyr när man ser vilka grisar som verkat i detta företag. Skapade listor över vilka kvinnor som man kunde ligga med och vilka som var fula. Hade koll på kvinnors sjukdomar, diagnoser och om dom åt p-piller etc. Kallade kvinnor för feta kossor. Så man skäms rejält.
Helt underbart att ha vänt ryggen emot män. Och att man blivit äldre. Och att man inte har några svårigheter med att faktiskt stå emot. En del kvinnor är patetiska. Men jag måste ju göra det där ingreppet ellet fixa tuttarna. Annars vill dom inte ha mig. Buhu, skaffa lite ryggrad. Ni är våp och dörrmattor för denna typen av män.
Man märker genast i tråden vilka kvinnor som kommer få det mycket svårt när det väl blir ignorerade och åldrats. Det lever helt på sitt utseende och verkar nästintill panikslagna. Nej, det har inte hänt mig än. Alla yngre springer efter mig lol. Tycker genuint synd om dessa kvinnor som är slavar under mäns förtryck. Sen kastar dom er i papperskorgen.