Inlägg från: Anonym (Breve) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Breve)

Min dejt tar kontakt med andra

Anonym (CV) skrev 2025-04-09 23:42:39 följande:

Ja, så fungerar det idag.
    Är som att söka arbete. Man skickar flera ansökningar samtidigt och inte bara en.

Javisst, idag kan man, (om man är öppen med att man inte är ihop), dejta flera samtidigt. Men man brukar inte säga till en person att man är kär i den personen och sedan gå ut med andra. Skumt.
  • Anonym (Breve)
    Sourze skrev 2025-04-10 00:56:43 följande:
    Nej det är det jag känner är så konstigt! Att han säger att han är kär i mig och sedan bjuder ut andra på kaffe 🤔
    vad skulle ni andra gjort? Dumpat honom?
    Om det inte var en jobbkompis som han bjöd på kaffe, utan han var på vanlig dejt, så hade jag absolut funderat på att dumpa!

Man säger inte att man är kär när man intr är det! Falskt och en tydlig varningssignal.
  • Anonym (Breve)
    Lech1 skrev 2025-04-10 01:18:00 följande:

Det är typiskt svenskt beteende att så länge man är svensk så har man orgier o.s.v. och har nära band till Satan men invandrare utesluts från allt inklusive vänskap t.om.. ofta. Så du är nog en invandrar-person och måste förstå att föraktet är mycket som Berlinmuren nog endå.

Att dejta är inte att ha orgier. Man träffas och gör något tillsammans, som restaurangbesök, promenad, fika eller bio, typ. För att se om man vill fortsätta träffas och bli ihop. Har man sedan blivit ihop så träffar man inga andra. 

Det är så det ser ut, men i alla samhällen finns det personer som struntar i andra människor. Säger t.ex. att de är kära men går sedan ut med andra. De bryter mot hur man brukar göra och är inte att lita på.
Svar på tråden Min dejt tar kontakt med andra