• Anonym (orolig)

Jag går sönder

Min tjej är i väg på jobbresa. Igår drack de alkohol. Fick nyss reda på att hon inte sov på sitt hotellru. Hon har inte svarat på mina sms eller telefon samtal men postade på FB sent igår kväll från någon bar. Hon hade ju n historia innan mig att ofta följa med någon hem från krogen men jag har inte trott det skulle hända mig och att vi hade nåt speciellt. Jag hoppas hon har någon bra förklaring när vi hörs men befarar otrohet. Fanns ju inget innan som talade för det. Bara för någon dag sedan så berättade hon hur mycket hon älskar mig 🥲😢

• Svar på tråden Jag går sönder
  • Anonym (Sins)
    Anonym (orolig) skrev 2025-04-09 15:45:43 följande:

Det blir fan bara värre. Hon måste ju fått en psykos eller något... Hon lade nyss ut på FB att hon köpt massor av kläder och skor och hon som hade lite perngar kvar på sin lön dena månad. Dessutom så fick jag åka och släppa in hennes barn hos henne. Då barnet inte hade några nycklar och mamman inte svarade nör han ringde. Det var tur att han hade mitt nummer...

Ja, det låter en del som bipolär sjukdom, en manisk period. De brukar slösa bort pengar, vara allmänt ansvarslösa och kan även  vara sexuellt gränslösa. Tappar omdömet på ett mycket allvarligt sätt.
  • Anonym (Betty)

Hur går det? Har hon hört av sig?

• Anonym (AB)

Jättemärklig historia det här.

TS har inte haft kontakt med sin tjej på flera dagar. Han verkar endast få information om henne och hennes förehavanden genom att läsa på hennes facebook. Ha de inte haft någon kontakt alls?
    Hur kunde TS veta att tjejen inte sov på sitt rum?
    Senaste är alltså att hon går loss på shopping utan att ha några pengar och struntar fullständigt i att ta hand om sin son.

Så många frågetecken och konstigheter...

• Anonym (Mannen)

Det låter jättekonstigt att hon inte ens hör av sig när hon är borta. Är hon med någon kollega hon fastnat för eller är det kanske inte ens en jobbresa? Hennes beteende verkar väldigt omoget iaf.

• Core
    Anonym (orolig) skrev 2025-04-09 15:45:43 följande:

Det blir fan bara värre. Hon måste ju fått en psykos eller något... Hon lade nyss ut på FB att hon köpt massor av kläder och skor och hon som hade lite perngar kvar på sin lön dena månad. Dessutom så fick jag åka och släppa in hennes barn hos henne. Då barnet inte hade några nycklar och mamman inte svarade nör han ringde. Det var tur att han hade mitt nummer...

En sån här person som är vuxen har nära noll procents chans att förändra sig. Jag tycker du kan bortse från om hon erkänner otrohet eller om hon inte gjort något, för en sån här relation vill man väl inte leva i, otrogen eller ej?

Väljer du att blunda och fortsätta kommer historien att återupprepa sig.
  • Batikhäxa

Du har fått tillräckligt många varningsflaggor. Ta för allt i världen inte tillbaka henne (om ni inte gjort slut, gör det). Kommer bara bli värre. 

• Anonym (Sins)
    Core skrev 2025-04-10 17:03:25 följande:
    En sån här person som är vuxen har nära noll procents chans att förändra sig. Jag tycker du kan bortse från om hon erkänner otrohet eller om hon inte gjort något, för en sån här relation vill man väl inte leva i, otrogen eller ej?

Väljer du att blunda och fortsätta kommer historien att återupprepa sig.
    Hon kan vara sjuk, ha ett maniskt skov.
  • Batikhäxa
    Anonym (Sins) skrev 2025-04-18 14:40:11 följande:
    Hon kan vara sjuk, ha ett maniskt skov.
    Oavsett så gör det inte handlingarna ogjorda, eller fråntar henne ansvar. Förändring innebär ju också att skaffa sig självkännedom och veta sina begränsningar, ta ansvar för sitt liv. Utifrån hur hon agerar så framstår det som att det finns ytterst få tendenser till det.
Svar på tråden Jag går sönder