• Mayjel

Vad är det sexigaste en kille kan göra med er fysiskt (INTE sex)

Jeanette2003 skrev 2025-04-11 20:08:53 följande:
    Men kom igen nu. Det är bokstavligt talat inte fysiskt att prata eller tänka.
    Tekniskt sett så är det faktiskt detta, iallafall att prata. Så varför tjafsa om det?

Respektera istället att folk har olika önskemål. Tycker också att hjärnan, tankeverksamheten och talets gåva är något av det sexigaste som finns när de fungerar på rätt sätt. Och då syftar jag inte på nåt billigt dirty-talk heller. 

Det finns, enligt mig, många sexiga egenskaper hos män som inte är direktkopplade till sex som fysisk akt. 
  • Mayjel
    Jeanette2003 skrev 2025-04-11 20:15:00 följande:
     Fast man kan ju respektera trådstarten istället för att spela dum och trolla.
    Vilken ingen härinne gjort heller. Så lägg ner din egen otrevliga attityd mot folk.

Jag håller fullt med om att talets gåva är en sexig fysisk akt. Och logiken där har redan förklarats.
  • Mayjel
    Jeanette2003 skrev 2025-04-11 20:19:29 följande:
    Nej, det finns ingen logik i att påstå att tankar och tal är fysiska. Fysiska handlingar är då man berör varandra.

Kommer ignorera sådana som dig som inte kan vara seriösa.
    Nej, fysiska handlingar behöver inte alls handla om direkt beröring. Rätt snävt sätt att tänka på. 
  • Mayjel
    Jeanette2003 skrev 2025-04-11 20:23:44 följande:
    Det är inte snävt, det är fakta. Dina fantasier eller vanföreställningar är inte fakta.

Men nu orkar jag inte med er två längre. Förhoppningsvis hittar seriösare människor till tråden.
    Jag har inga fantasier eller vanföreställningar. Tramsig anklagelse och trolig projicering från dig.

Och jo - det är fakta. Av de logiska skäl som redan uppgetts. 

Vi är fullt seriösa, även om ditt snäva sinne inte lyckas ta in detta. Bra, lämna mig ifred och bespara mig din dryga attityd. 
Svar på tråden Vad är det sexigaste en kille kan göra med er fysiskt (INTE sex)