Vad är det sexigaste en kille kan göra med er fysiskt (INTE sex)
Alltså utanför själva sexet.
Alltså utanför själva sexet.
Vad är det för sorgliga människor som sitter och försöker mobba tyst genom att spamma tumme ned? Med tanke på hur tummarna är fördelade mellan olika inlägg kan man ju ana ...
Vad är det för sorgliga människor som sitter och försöker mobba tyst genom att spamma tumme ned? Med tanke på hur tummarna är fördelade mellan olika inlägg kan man ju ana ...
Lagon hårt stryptag 😍
Prata. Jag räknar det som något man gör fysiskt, eftersom det inkluderar både mun och hörselorgan. So, baby, talk to me. Like lovers do 🖤
Det här är tabu för kortväxta egentligen men jag gillar att bli upplyft och buren.
Gråta.
Inget av det. Låter mer som en mans fantasier om vad han tror är sexigt.
Ok, istället för att bara vara negativ ska jag ge lite feedback för jag har varit med om alla.
Omfamna bakifrån och nafsa i öronsnibbarna. Låter kanske hett men sker alltid när man antingen lagar mat eller diskar. Total osexig situation och plattor som måste stängas av, mat som måste kastas osv pga någon som slafsar med ens öron. Nej.
Hålla min haka och se mig djupt in i ögonen. Alltså varför, och göra vadå sen? Lät det inte cringe ens när du skrev meningen? Bara nej.
Ta bort hårtestar. Eh, ja. Jag gör det hela tiden och det är klart jag uppskattar om du gör det men fysiskt sexigt, nej.
Massera bröstvårtorna. När då? Antingen är vi redan igång och då har du förhoppningsvis gjort mer än så, eller så är vi typ återigen i köket där jag lagar mat eller diskar? Och jag måste stänga av plattor etc så inte huset brinner upp.
Ta ett rejält tag om rumpan och knåda den. Återigen, när då? I köket eller så har vi hållt på ett tag och då har du förhoppningsvis gjort andra saker för att få igång mig. Att bara börja knåda rumpan hux flux är, sådär. Inte sexigt.
Ge mig smisk. Ja, mitt i knullet i så fall som förhoppningsvis redan är sexigt och skönt. Är det inte redan skönt så höjer inte smisket betyget heller.
Så sammanfattat nej. Vanliga heta kyssar och hångel däremot funkar 100% av tiden. Förutom när jag lagar mat ( om inte du ser till att plattorna stängs av ) eller diskar.
Jösses.. en person ber kvinnor o svara på nånting men det är tydligen skitsvårt att bara svara på frågan eller skita I det. Måste man argumentera om nått som inte ens är frågan?
Slicka mina fotsulor och tår
Slicka mina fotsulor och tår
Alla alternativ ÄR ju sex(uella). Så vad är frågan? Inget av det där är speciellt sexigt, bara störigt och flåsigt. Total icks.
Det sexigaste en man kan göra är att vara genuint intresserad av en som person. Visa genuint intresse för ens vardag, hobbies och åsikter, aktivt lyssna på vad man säger och engagera sig i ens liv.