Inlägg från: Anonym (Jossan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jossan)

BIM Maj 2025

Är på bim-5 idag, dpo 9-10. Fick detta och anade något under tiden som det ska avläsas men som blev starkare efter tiden. Vad tror ni?

Är rfsu vanligt test. Väntan är olidlig här. Vill så gärna men vågar knappt tro att det kan vara positivt. Känns som att det borde varit mer grått om det var spökstreck? Aldrig fått späkstreck på vanliga rfsu heller. 
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Saltakatten) skrev 2025-05-21 19:06:16 följande:

Spännande med bilder på test 😍 

Kan ana nån skugga men skulle inte lita på det själv. Men du kan ju få tydligare resultat redan imorrn 🤞🏻 Alla tusen gånger jag själv testat så brukar inte jag heller få supermega svaga linjer om det inte är nåt på gång så fullt möjligt att du har ett riktigt streck på gång 😄

Tack snälla för svar 💕 har också testat tusen gånger med rfsu utan minsta antydan därav lite hopp 😅 

Men ska absolut testa igen imorgon 💕
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Saltakatten) skrev 2025-05-21 19:18:42 följande:
    Spännande. Håller tummarna 🤞🏻 Är själv så himla sugen på att testa men ska verkligen försöka låta bli 😆
    Jag veeet, är en riktig testgalning själv 😂 när har du bim? ✨
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Längtan efter nr 3) skrev 2025-05-21 20:12:49 följande:
    Tog du med morgonurin? testa imorgon eller övermorgon igen. tycker man ser något svagt. Spännande 😊
    Nej tog efter jobbet. Men ska testa med morgonurin imorgon och hoppas på det bästa! ✨
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Hoppaspånr1) skrev 2025-05-21 21:25:54 följande:
    Jag skulle säga att det är positivt, använder alltid dom testen och har aldrig fått spökstreck med dom, och jag har tagit MÅNGA😂 Stort grattis❤️
    Nu gjorde du hela min kväll. Tack! Kanske vågar hoppas då 😭❤️
Svar på tråden BIM Maj 2025