BIM Maj 2025
Tjejer, jag behöver hjälp! blir säkert ett längre inlägg men hoppas någon orkar läsa!! ❤️
jag fick ett missfall förra månaden, i v 4+4 . jag blödde i fem dagar, grät hela tiden. All kärlek till alla som upplevt någon gång ❤️
ingen HCG bör vara kvar då jag tog 3 tidiga graviditetstest när jag började blöda som visade ?inte gravid?. jag kände en hel del symptom förra gången, trötthet, hög temperatur & jätte känsliga nipples
jag tog ägglossningstester efter blödningen & fick en fast smiley den 8/5. sambon och jag fick till det under den tiden. Efter det har jag känt NOLL symptom på graviditet så jag har vart så säker på att mensen kommer snart, har BIM på fredag så är BIM-2 nu. för en liten stund sen när jag skulle på toa så fick jag för mig att testa för skojs skull, fråga mig inte varför haha. Men till min största förvåning. VADÅ POSITIVT??? Tog ett CB tidig 10ml/u och en rfsu 25 ml/u.
Tog även ett ägglossningstest (lila) bara för att 😂 och den gav lika starkt som ägglossning
MEN: är det rimligt att det är sån skillnad på stickan och CB?? strecket på stickan är så svag & jag har så dåliga känslor från förra månaden med missfallet och dessa stickor 😢 Tror ni att det är ?normalt? att det är sådan skillnad på testerna på BIM -2?
Jag vet att jag skall vara överlycklig (vilket jag är) men är bara så skeptisk just nu & livrädd för ett till missfall 😢 borde Jag lugna mig? jag kanske är onödigt orolig nu känner jag när jag skriver detta. Vill verkligen inte uppleva ett missfall igen och den svaga rfsu skrämmer mig lite ❤️❤️
kvaliten på bilderna blir säkert kassa men ni kanske kan förstå vad jag menar med skillnaden ändå?
tacksam om någon orkar läsa & svara, har följt tråden i bakgrunden & tycker tråden Är så fin ❤️ har vart inne och läst varje dag!
förlåt för långt inlägg men ni är dom bästa att fråga 😂❤️