Inlägg från: Jeanette2003 |Visa alla inlägg
  • Jeanette2003

Varför ljuger män om att de är enkla?

Anonym (Män är inte så enkla) skrev 2025-04-11 02:08:06 följande:
    Varför ljuger män om att de är enkla?

Väldigt ofta när man frågar män om vad de gillar, hur de tycker jag skall göra om jag är intresserad av någon så får jag plumpa svar som låter simpla. "Sug kans k*k så kommer han gilla dig" "Bara hångla upp honom och ta honom på ballen" "Klä av dig naken framför honom". ja ni känner säkert igen den typen av råd eller?? Män är så enkla osv. De målar upp en bild av att bara om jag beter mig nästan aggressivt sexuellt så kommer män tycka om mig. MEN när jag följer den typen av råd så leder det antingen till att jag blir ratad/nekad rakt av när jag gör så eller till sex ett par gånger sedan inte mer.

Varför ljuger män om det här??   

Därför att män till 99 % av sin vakna tid tänker på sex. Så när de svarar ger de ett svar som baseras på sex. Ett stabilt förhållande är de inte lika intresserade av.
  • Jeanette2003
    OlleSQ skrev 2025-04-11 09:38:46 följande:
    Hahaha, inte ens när man var 17 så tänkte man på sex majoriteten av tiden och det är långt ifrån 99%
    Så varför vill män bara ha sex och aldrig ingå i ett långvarit förhållande?
  • Jeanette2003
    Anonym (sweet dreams) skrev 2025-04-12 10:53:21 följande:
    Det vill de visst, i alla fall med mig.

Jag har aldrig haft sex med en man som inte vill ha mer, och sen förhållande.
    Jag får göra slut när jag tröttnar för de gör det inte.
    Min erfarenhet är att de bara vill ha sex, och sedan när de haft det så går de vidare.
  • Jeanette2003
    Anonym (Mx) skrev 2025-04-12 11:03:52 följande:
    Lätt, för att man vill ha sex.. men inte alla krav som ingår i en relation.
    Så oansvariga små barn, med andra ord.
  • Jeanette2003
    Tecum skrev 2025-04-12 13:22:24 följande:
    Vad är det för slags män du umgås med? Dr flesta vuxna män vill ha ett långvarigt och stabilt förhållande. Sen finns det ett mindre antal players, tydligen ser du bara dem.
    Det säger mer om dig än om män...
    Jaså det gör det? Hur menar du att det säger mer om mig?
  • Jeanette2003
    Tukt skrev 2025-04-12 13:36:42 följande:

Varför tro att ens egna bekantskapskrets är representativt för män?
    Varför tro att "män" ljuger när de kanske mest säger det de tror?
    Varför inte ha en egen idé om hur man närmar sig personer man attraheras av?

Lätt att säga, men män generellt vill bara ha sex. Och så fort de fått det drar de vidare till nästa dejt.
  • Jeanette2003
    Tecum skrev 2025-04-12 13:50:36 följande:
    Det säger vilken typ av män du attraheras av och umgås med. Resten låtsas du inte se.
    Jaha, så det är alltså mitt fel att män beter sig som oansvariga små barn som inte tar ansvar. Då vet jag.
Svar på tråden Varför ljuger män om att de är enkla?