• Mike76

Utan trosor

Jag älskar när tjejer/kvinnor går utan trosor. Går själv nästan alltid utan kallingar.
    Gillar ni också det?

• Svar på tråden Utan trosor
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Fräscht)
    Anonym (Urk) skrev 2025-04-13 17:04:21 följande:
    +1. Riktigt ofräscht, sunkigt trashbeteende att gå utan underkläder. Hade aldrig velat umgås med en sådan, ännu mindre bjudit hem dem.
    Trashbeteende. Perfekt beskrivning
  • Anonym (Millis)
    Anonym (Urk) skrev 2025-04-13 17:04:21 följande:
    +1. Riktigt ofräscht, sunkigt trashbeteende att gå utan underkläder. Hade aldrig velat umgås med en sådan, ännu mindre bjudit hem dem.
    HAHA, och du tror att du vet vilka som har trosor eller kalsipper på sig en vanlig dag?

Mitt ex gick alltid utan men han är den renligaste man jag har haft och bytte brallor dagligen.
  • Anonym (Only for him)

Hade lätt kunnat överraska min kille med att vara utan, men det är only for him 😋

• Anonym (Fräscht)
    Anonym (Millis) skrev 2025-04-13 19:44:50 följande:
    HAHA, och du tror att du vet vilka som har trosor eller kalsipper på sig en vanlig dag?

Mitt ex gick alltid utan men han är den renligaste man jag har haft och bytte brallor dagligen.
    Han må vara ren (enligt dig..), men fortfarande ett trashbeteende
  • Anonym (Hm)

Tror att dom flesta använder underkläder.
  • Anonym (C)
    Lazzi skrev 2025-04-13 16:57:47 följande:
    Tror dom flesta män uppskattar din dallrande bak så gå utan trosor om det känns okej för dig 
    Nej det känns inte alls ok för mig!
  • Anonym (Tc)
    Anonym (C) skrev 2025-04-13 21:04:33 följande:
    Hade varit helt ok för mig! 
  • Vardagsro
    Anonym (C) skrev 2025-04-13 21:04:33 följande:
    Skönt att ingen tvingar dig då!! 
  • Anonym (Urk)

Höhö duuuuh.. på dig själv du Drömmer

Jag umgås bara med vettiga människor utan en massa sjuka fetischer och annat vidrigt. Och det brukar synas när någon bär underkläder. Konturerna av det.

Varken främmande män eller kvinnor är välkomna i mitt hem heller. Inte förrän jag vet att de är normala och vettigt folk som sagt.
Svar på tråden Utan trosor