-
Meddelande borttaget
-
Meddelande borttaget
-
Meddelande borttaget
-
Meddelande borttaget
-
Meddelande borttaget
-
Meddelande borttaget
-
Jag hoppas du faktiskt menade mig, inte den som derailade tråden och fick mina välmenade inlägg där jag inte ifrågasatte alls din trådstart utan dennes påhopp mot mig. Som var totalt onödiga och där denne otrevligt ifrågasatte kategorin som jag sa var helt okej+varför men även dessa inlägg fick jag raderade. Sjukt märkligt.Anonym (Lurad) skrev 2025-04-12 20:59:56 följande:
Tack för stödet, till saken tillhör att jag har ingen aning om hur jag flyttar tråden som ligger i sex och sånt och därför skrev inlägget här. Är inte en flitig användare av detta forum så har noll koll trodde inte det var en big deal men oj om den här kollegan är lika känslig som vissa här så blir jag mörkrädd haha. Då är det nog en tjänst han gör mig om han inte vill skriva mer..
la den i sex och sånt så det jag och kollegan haft är mest huvudfokus på sex.
vi har ju liksom ingen relation eller en ta le på något mer utan endast sex och sånt skoj men han verkar tagit det hårt i alla fall då han totalt ignorerar mig så därför tänkte jag se om någon snäll människa vill hjälpa mig analyser vad som hänt här?
huvudfokuset verkade hamna på vart jag la tråden och nu varför jag flyttade den.
tycker det känns konstigt av ?C? att du gick in i min tråd igen och startat en diskussion med en schysst människa som faktiskt förstår mitt tankesätt.
TACK ?WHATEHATVADI?
-
Om en ny tråd startades bara för att en användare tyckte den var i fel kategori och uttryckte det på ett otrevligt sätt, är det då fel att undra varför en ny tråd uppkom? Många fall av dubbelpostning som kan lösas om man vet att det var avsiktligt.
Men nu är tråden i Sandlådan så vem vann här... TS kommer aldrig få något seriöst svar nu när tråden är här.
-
Ja, har du aldrig sett alla trådar som dubbelpostas direkt eller efter några timmar pga gltich hos FL? Nähä. Men som sagt du vann... TS tråd är nu klassad som strunt, hoppas det känns bra när tråden var i rätt kategori precis som trådstarten säger och som både jag&TS förstod.Anonym (C) skrev 2025-04-13 20:06:23 följande:Ah vi ser, ditt problem var bara dubbelpostningen! Öhöhö..
-
Ja, det säger inte emot vad jag skrivit efteråt... Fortfarande bara du. Att inte utveckla en fråga mer utan att vänta på TS svar är inget brott eller otrevligt. Jag och uppenbart TS visste att inlägget passade i kategorin men visst låt den klassas som trolltråd för det är vad i Sandlådan betyder... hjälpsamt. Men du verkar tro att Sex&Sånt bara är för rena sexhistorier så
-
Jag förstår honom litegrann ändå för att ta bort från snap bara sådär? Hur ska han lita på att du inte bara tar bort han igen för någon annan struntsak?