Stressad
Vill inleda att det här känns jättejobbigt att posta, känns som att jag är otrogen som skriver på ett forum istället för att prata med min man men det här är så jobbigt för mig att prata om. Så var snäll med mig va...Jag har svårt att ta emot njutning. Blir stressad så fort det blir riktigt skönt eller min man ger mig uppmärksamhet.
Tankarna rusar så fort han (försöker) ha förspel med fokus på mig, jag stoppar honom/mig om jag hinner innan jag kommer vid sex.
Han är en klippa som låter mig hållas, det gör mig trygg. Jag trivs verkligen med honom.
Men jag känner att jag inte vill vara så här, jag vill ha mer tillsammans med honom. Jag vill få orgasm med honom, vill kunna ha långa förspel med massor av mysande och smekande fram och tillbaka, jag vill vara snuskig och ohämmad. Jag känner att jag snuvar både honom och mig på halva upplevelsen av sex genom att vara så här.
Vi närmar oss snart 7 år tillsammans, så det här är uppenbarligen inget som tid kommer fixa. Det är ju något fel på mig.
Kan någon snälla ge mig råd och tips på hur jag ska sluta vara så förbannat stressad och orolig?