• Anonym (En som undrar)

Gillar hon mig?

Vi har ett distansförhållande sedan åtta-nio månader.

När vi träffas är det bra, men..

Det är nästan alltid jag som åker till henne. Har inget emot det, jag trivs där men hon verkar aldrig ha nån längtan efter att åka till mig? Enda gången hon kommer till mig är om det är nåt särskilt som händer i närheten.

Hon hör nästan aldrig av sig. Det är skönt att inte hålla på och skriva till varandra på mobilen hela tiden men om inte jag skriver till henne, så skriver hon inte till mig. Det är jag som tar ansvar för all kommunikation. 

Ringer vi till varandra är hon mest trött och seg och säger inte så mycket. 

Får aldrig några komplimanger..

• Svar på tråden Gillar hon mig?
  • Anonym (En som undrar)

Allting från hennes sida är bare minimum så att säga..

• Anonym (Maya)

Jag svarar som jag hade gjort oavsett kön.
    Hon är inte tillräckligt intresserad. Det kan vara lättja, aatt du alltid tar initiativ, eller så kan hon vara mindre intresserad än du är.

Låt henne ta initiativet, så ser du.
    Om hon inte hör av sig alls. Då vet du.

• Anonym (Enkelt)

Håller med ovanstående. Det är väldigt lätt att ta reda på. Sluta höra av dig, så får du svar svart på vitt.

• Anonym (2 år)

Tror tyvärr inte hon är så intresserad. Jag har vart med min i 2 år nu och vi hörs i princip var dag på sms. Nu åker jag mest till honom men det är för att han bor på landet och jag i stan. Men han kommer givetvis ändå till mig med utan problem om vi tänkt göra nåt här omkring. 
    Vi har 6 mil emellan oss. 

• Anonym (a)

Vad säger hon när du tar upp detta? Främst de senare punkterna.

• Anonym (En som undrar)
    Anonym (a) skrev 2025-04-14 13:28:49 följande:

Vad säger hon när du tar upp detta? Främst de senare punkterna.

Hon känner inte riktigt igen sig, hon säger att hon gillar mig och vill fortsätta förhållandet..
  • Anonym (Grabb)
    ..när vi ses är det bra...

Vad är det som är bra när ni ses då? Vad gör ni när ni ses? Vem tar initiativ då? Hur ser er kommunikation ut när ni ses och är tillsammans (IRL)?
  • Anonym (Jo)
    Anonym (En som undrar) skrev 2025-04-14 14:58:00 följande:
    Hon känner inte riktigt igen sig, hon säger att hon gillar mig och vill fortsätta förhållandet..
    Säg att du inte upplever det så.
Svar på tråden Gillar hon mig?