Inlägg från: madex |Visa alla inlägg
  • madex

Trollbord, någon???

så vitt jag har förstått så är det ett sk "ouija-board" du har....och det krävs faktiskt inget sådant för att kontakta andevärlden...räcker gott och väl att skriva alfabetet och siffror på små papperslappar som man lägger i en cirkel..ett litet glas eller annat som kan förflytta sig mellan bokstäverna...tycker du har betalat för mkt pengar för det där....men kul är det;)

• madex

tussilago(och alla andra)!!!!

i så fall (om det sk "trollbordet"inte är ouija) så är det definitivt bortkastade pengar...pga att det inte är själva bordet som frammanar kontakten med andevärlden utan det är personen i fråga som är medial...tråkigt att folk tjänar pengar på att luras...ledsen ulle73...men du har ingen användning för bordet...men däremot din intuition och förmåga att kanalisera andevärlden,för det har du tydligen;)....resten har du rätt i,ulle73- alla i andevärlden är mkt humoristiska och älskvärda....underbart att ha dem med i alla lägen(utom i sovrummet ibland:)

• madex

ulle73---att du får orden direkt i huvudet är faktiskt bevis på att du är medial...(man behöver inte vara medveten om det,det var inte jag i början)....jag kan ju protestera mot bordet hur mkt jag vill,eller hur?
    huvudsaken är väl att du tycker det känns bra att använda det....;)

Svar på tråden Trollbord, någon???