Presenter till barnbarn
Jag har inte barnbarn men syskonbarn. Jag betraktar dem som unika individer som var och en har ett lika stort värde för mig. Det skulle aldrig falla mig in att ge mindre till någon för att den har fler syskon.
Jag har inte barnbarn men syskonbarn. Jag betraktar dem som unika individer som var och en har ett lika stort värde för mig. Det skulle aldrig falla mig in att ge mindre till någon för att den har fler syskon.
Livet är ju olika för olika personer. För några barn är dyra legoset högsta önskan för andra barn är det att få sluta tidigare från förskola/fritids och att få spela Uno. Det handla inte om pengar. De flesta äldre idag tror att det handlar om pengar och vilka saker som kan köpas. I mångq fall idag är det så men i många fall handlar det om tid. Tyvärr kan jag inte ge ett generellt svar men mitt råd är att tänka igenom vad barnet egentligen behöver. För min egen del hade jag tänkt att det spelar ingen roll om presenten kostar 100 eller 1000. Barnet hade tänkt på det desto mindre.