Inlägg från: Anonym (W) |Visa alla inlägg
  • Anonym (W)

Sex med granne

Att gå till en rätt överkåt granne titt som tätt För att tillfredsställa sina behov ä det smart eller helt dumt? Om dessutom de man bo med ogillar det, men jag är inte gift har ingen sambo eller ens en date? Så ja? Det kanske är jättekonstigt att göra såhär men sexet är rätt bra vissa stunder? men nu känns det som jag byggt upp min värld kring detta med han?  Mich han har ju flera sk lösnumme, jag är väl ett av dem nu?

• Svar på tråden Sex med granne
  • Anonym (W)

Vad är nackdelarna då, eftersom det är tumme ner?

• Anonym (W)

Jag har det eller?

• Anonym (W)
    Anonym (K) skrev 2025-04-17 01:40:33 följande:

Jag tänker att det är smidigt att ha någon som bor nära.

Ja det är det ju ibland iallafall men tänker jag borde sluta jag gjorde det också Ett tag men ja sist jag gick dit gick jag gråtandes därifrån?.
  • Anonym (W)
    Anonym (Jolanta) skrev 2025-04-17 02:08:33 följande:

Klen integritet.

Om det är tillräckligt bra då?.
  • Anonym (W)
    PH76 skrev 2025-04-17 03:16:17 följande:

Jag kan bara tänka mig att du är rätt packad i och med hur sitt meddelande är utformat. Det är väl igen problem generellt att göra detta men om han har en tjej/fru så ber du om problem, det kommer komma fram till slut om ni fortsätter tillräckligt länge och då kan de bli obehagligt att bo så nära.

Det låter också som att du har känslor för honom då du bygger upp en värld runt honom, vilket såklart kan bli rufft för dig känslomässigt i det långa loppet. En kk ska vara enkelt och okomplicerat, vilket det såklart sällan är för båda parter.

Nej jag är nykter men ändå.. Tror inte jag har känslor till han på det sättet men jag vet ju att en yngre tjej är där rätt ofta men vi har ju pratat om detta att hon vet han har fler osv? Alla kanske inte vet han har fler men.. Han är endast ute efter sex tror jag men visst blir det lite knepigt ändå eftersom jag bor såhär nära
  • Anonym (W)
    Anonym (Endermannen) skrev 2025-04-17 03:56:47 följande:

Alltså om båda (TS och sin granne) får ut någonting positivt av att nuppa med varandra då och då, så ser jag inget problem med det.

Gör det inte till något mer än vad det faktiskt är, helt enkelt Glad

Jo det är ju endast sex.. Det var lite hårda tag först typ stryptag och långt ner i halsen men nu är han inte så typ avsugning och vanligt sex men han vill gärna ta i baken men tjatar inte så mycket om det nu heller? Som att han försöker anpassa sig lite,kanske för att få mer sex?Jag gillar mest vanligt sex?
  • Anonym (W)

Det känns Sommen negativ inställning till att göra det men jag vet ju många som gör så även gifta? jag är ej det, jag har inte date heller eller nån som skulle kunna bli avis men 

• Anonym (W)

Min mamma blir dock Avis men hon tycker det är perverst messet som det verkar,Aja, Trota allt glad jag kan göra nån glad med sex osv och njuta själv med 

• Anonym (W)

perverst med sex

• Anonym (W)
    Snälla Killen skrev 2025-04-17 20:29:56 följande:

Det är väl typ alltid så att när man skaffar sig en ny sexpartner så tar det väl några tillfällen för att känna av varandra.

Båda behöver väl lite tid för att känna av vad som fungerar bättre eller ej? 

Men verkar vara positivt tecken att han visar anpassningar,  då verkar han iaf ta hänsyn till dig för att du ska få det bättre under aktens gång 🙂

Ja fast en gång sa han Han ville sluta då tänkte jag nä jag gör inte det igen men jag glömde en grej hos han så gick och hämtade det då var han glad igen bjöd på saker och då hade vi bra sex så
  • Anonym (W)
    Anonym (ABC) skrev 2025-04-17 20:44:14 följande:

Kan bli pinsamt om det upphör.

Nä jag vet inte han säger vi kan sluta om jag vill?
  • Anonym (W)
    Anonym (ABC) skrev 2025-04-17 21:28:53 följande:
    Tänkte mest att det kan bli pinsamt när man stöter på varandra och den andra personen visar att den inte vill ha nåt att göra men en.
    Tror vi utvecklat en speciell relation till varann för vi kan se om den andra har nån annan hos sig?men ja visst kan det bli lite udda men vi tycker det känns mer spännande för den utomstående har ju ingen aning att vi varit med varann 
  • Anonym (W)

Jag bor hemma tillfälligt är över 30 år? Min granne började skriva till mig och först sa jag nej aldrig men vi skrev i typ 3-4 månader innan jag gick dit en natt, jag hade inte pratat medhinna mycket innan det? Tänkte det skulle bli en gång aldrig mer men nu har han mig som en reserv känns det som? 
    Många fruntimmer går dit men de anar ju inte att han även ja knullar grannflickan satt säga?

Det är både bra och dåligt detta för när jag är där känns det bra men sen efteråt inte lika bra kanske?.

• Anonym (W)

Och jag har tänkt nu går jag inte dit igen men det blir igen och igen 😔

Svar på tråden Sex med granne