Inlägg från: Anonym (Anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna)

Jobbig och pinsam minnen som dök upp!

Vem sjutton minns sånt?

Själv vet jag bara en person som gick IV och det minns jag för att vi gick tillsammans i grundskolan i nio år. Men henne kände jag ju så väl att det inte påverkat min bild av henne. Hon hade svårt för sig med skolämnen helt enkelt, inte mer med det.

• Anonym (Anna)
    Anonym (Känsligperson) skrev 2025-04-18 20:01:36 följande:
    Men då förstår du inte hur det var där. Jag kan tänka mig att hon hade det tråkigt och pinsamt när hon gick där.
    Jag kan tänka mig att det inte var roligt.

Men det jag svarade på var ditt påstående om att alla vet att du gått IV. Jag såg dem allihop i skolkatalogen, men de jag inte hade en personlig relation till minns jag inte vilka det var. 

Vem vet, du kanske gick på min skola. Och om jag träffade dig kanske jag skulle känna igen dig. Men jag skulle inte minnas vilket program du gick.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Känsligperson) skrev 2025-04-18 22:29:55 följande:
    Mitt syfte är att hur glömmer man den jobbig och pinsam minnen? För på den tiden kände jag mig som en riktigt loser!

Om du förstår. Visa lite stöd och empati!
    Det är ju inte alltid så lätt att glömma, tyvärr. Men att låta tiden gå och att skaffa sig ett någorlunda bra liv som man trivs med är väl det bästa.

Hur har du det nuförtiden? Är det så att du inte mår så bra och att det är därför dessa minnen poppar upp?
Svar på tråden Jobbig och pinsam minnen som dök upp!