• Mayjel

Strippklubb

Som om kvinnor skulle uppskatta strippklubbar på samma sätt som män. 

Har sett filmer på hur det hela går till på såna ställen och blotta åsynen får mig att gapskratta, snarare än att bli upphetsad. En massa flottiga och överpumpade gorillor som fjantar runt i snortajta tangatrosor och juckar med sin ihopklämda bajskorv mitt i nyllet på publiken 😂 😂 😂 Tror män på fullaste allvar att kvinnor finner sånt eggande 🙄 🤣

Det är en kul grej bara, detta med manliga strippor för kvinnor. En ploj och något att få sig ett gott skratt av. 

• Meddelande borttaget
  • Mayjel
    Anonym (Hållermed) skrev 2025-05-14 19:07:30 följande:
    Väldigt vad exkluderande. Vissa kvinnor gillar inte, vissa gillar. 

Att kalla de aom gillar det för onormala är inte schysst. Alla får leva sina liv som de vill utan någon som ska bestämma vad som är normalt o inte. Samhället behöver sluta dra alla över samma kam. 
    Det finns alltid generella sanningar dock. Manliga strippor ger inte samma effekt som kvinnliga. Det är mycket mer sexuellt för män än för kvinnor.

Och kvinnor behöver dessutom inte gå ut på strippklubb för att få se lite naken hud. Just för att sex är betydligt mer lättillgängligt för kvinnor än för män. Det är därför som det mestadels är män som betalar för sånt trams. 
  • Mayjel
    Anonym (Hållermed) skrev 2025-05-14 19:14:32 följande:
    Nu börjar du skriva mer respektfullt. Du säger mestadels osv. Men det är aldrig alla av något kön. På gruppnivå är det så ja, men jag vet kvinnor som dreglar visuellt över män som skulle strippa. Så på individnivå finns det kvinnor som älskar sånt. Inte lika många i jämförelse med män det är sant men det är aldrig alla. Man kan inte utgå från sig själv i såna här frågor utan att kolla på forskningen. 

Att kalla något för trams är din egen åsikt o det kan du tycka. Men det ändrar inte vad andra kan tycka. 
    Det räcker med att ha en grundläggande förståelse för hur manlig och kvinnlig sexualitet fungerar. Plus - hur många manliga strippjoints finns det i jämförelse med kvinnliga dito? Just det. Använd ditt sunda förnuft och utgå inte från undantagen om du vill få en sanningsenlig helhetsbild. 
  • Mayjel
    Anonym (Sluta) skrev 2025-05-14 19:22:58 följande:
    Lägg av.. 

Jag har gått på båda strippklubbar. På manliga så finns det sjukt kåta tjejer som biter sig i läppen när en manlig strippa kommer nära o hon börjar andas tungt. 
    Jag har varit där för dessa tjejer går hem med en vid första blick för de kan inte hålla sig. 

Det finns gott om kåta tjejer där så man inte kan tro det. Men de skulle aldrig erkänna det utanför klubben. Haha. En del av dessa kvinnor köper även sex i Gambia o andra ställen jag inte ska outa här även i sverige. Men den marknaden är hemlig. 
    Lägg av själv och sluta påstå att kvinnor skulle fungera likadant som män.

Kåta tjejer vet att de inte behöver betala för att se och känna på snygga män så. Redan där faller din egen tes. 

Det är en minoritet av gamla tanter med extrakilon som åker till Gambia, precis som det är en minoritet av kvinnor som betalar för att se inoljade män i stringtrosor åla sig på scen och skämma ut sig.
  • Mayjel
    Anonym (Sluta) skrev 2025-05-14 19:30:31 följande:
    Haha du är för gullig du...

Jag behöver inte övertyga någon o skiter i vad folk tror. Jag kan bara gå på strippklubben och hämta kåta damer. Varför tror du jag går dit för... Det är redan någon annan som kåtat upp dem. Haha. 

Tro vad du vill. Där finns det i alla fall damer för mig att ligga med. 

Men håller med dig att jag tror inte det är lika många som män som gillar det. Men att det finns tjejer där det finns det. 

Alla män o alla kvinnor funkar ju inte lika. Det finns en variation. Finns ju män som inte går igång visuellt också o så finns det tjejer som gör det. 

Nä nu blev jag nästan sugen på att gå dit igen. Haha. Men tror inte det är öppet idag. Hej svejs
    Nej, jag är inte gullig utan snarare realistisk. Du borde prova på det du med.

Och nej, att du skulle kunna "hämta kåta damer" är inget annat än ett rent önsketänkande. Försök inte inbilla mig nåt annat kring ditt uppenbara påfåglande. 

Fast nu pratade jag inte om undantag utan om hur det funkar på en generell nivå som sagt. Det som betyder nåt i sammanhanget. 

På en allmän nivå så behöver inte män oroa sig om deras kvinnor gör ett besök på en manlig strippklubb som en kul fyllegrej med väninnorna. Skulle kvinnor vilja vara otrogna med nån random snubbe så behöver de knappast betala för det som sagt. 
Svar på tråden Strippklubb