Anonym (Sluta) skrev 2025-05-14 19:30:31 följande:
Haha du är för gullig du...
Jag behöver inte övertyga någon o skiter i vad folk tror. Jag kan bara gå på strippklubben och hämta kåta damer. Varför tror du jag går dit för... Det är redan någon annan som kåtat upp dem. Haha.
Tro vad du vill. Där finns det i alla fall damer för mig att ligga med.
Men håller med dig att jag tror inte det är lika många som män som gillar det. Men att det finns tjejer där det finns det.
Alla män o alla kvinnor funkar ju inte lika. Det finns en variation. Finns ju män som inte går igång visuellt också o så finns det tjejer som gör det.
Nä nu blev jag nästan sugen på att gå dit igen. Haha. Men tror inte det är öppet idag. Hej svejs
Nej, jag är inte gullig utan snarare realistisk. Du borde prova på det du med.
Och nej, att du skulle kunna "hämta kåta damer" är inget annat än ett rent önsketänkande. Försök inte inbilla mig nåt annat kring ditt uppenbara påfåglande.
Fast nu pratade jag inte om undantag utan om hur det funkar på en generell nivå som sagt. Det som betyder nåt i sammanhanget.
På en allmän nivå så behöver inte män oroa sig om deras kvinnor gör ett besök på en manlig strippklubb som en kul fyllegrej med väninnorna. Skulle kvinnor vilja vara otrogna med nån random snubbe så behöver de knappast betala för det som sagt.