Orolig över efterhängsen man
Har tagit screenshots på vad jag skrivit tidigare, och när notis kommit att han gillat. Ångrar djupt att jag träffat/ haft sex med honom för han är som smuts som inte går bort i tvätten. Får se om jag vågar blocka, alt prata med polisen. En normal person hade ju slutat när man vet att 0 intresse finns men inte han. Jag ville aldrig träffa hans familj eller presentera honom för mon pga osäkerhet från min sida. Han har låg självkänsla, är känslig och tenderar fastna i saker, tycka synd om sig själv.
Är liksom svårt att gå vidare själv när man känner detta obehag över att man träffat en man, man inte alls vill veta av längre. Förlåt för uttrycket. Tror du förstår. Tystnad funkar till viss grad men man har också en frustration och nått ouppklarat för egen del som man vill ha ur sig. Mannen i mitt fall förstod aldrig att jag inte var intresserad. Kvitta vad jag sa eller om han fick tystnad. Jag blockade men han hittade nya kontakt vägar ständigt. Tillslut (i somras ) accepterade jag hans vänförfrågan på snap. Lät honom skriva. Sedan tog jag skärmdumpar. Jag skakade av obehag och var helt knäckt på ett sätt som inte går att beskriva. Men det verkar faktiskt ha funkat. Han blockade mig efter skärmdumparna och har inte ringt från nått skyddat nummer, inte skickat en liten swisch med ett meddelande, inte smsat från någon kompis mobil. Jag håller tummarna nu.