Anonym (Förvirrad) skrev 2025-08-23 08:42:35 följande:
Jag svarar på din första del och din sista del i samma! Jag får sova väldigt bra om nätterna faktiskt!! Stensomnar på 1 sekund och sover igenom hela natten!! Men när jag var i dom veckorna du är i nu så hade jag suuuperproblem med sömnen. Kunde inte somna och när jag vaknade somnade drömde jag så jäkla mycket sjuka drömmar att jag tillslut inte ens kände för att gå och lägga mig 😅 Jag hoppas de blir samma för dig som för mig, att det blir bättre 😊 
 Man blir ju dum i huvudet av att inte få sova 😄

Ja det ska bli mysigt 🥰 Enda sen vi satta in ägget har vi kallt magen för "han" så det kändes så naturligt när vi fick reda på det!! 
 Jag tycker också att det är lite lättare att förhålla sig till något nu när man vet. Det är liksom inte "bara ett foster i magen" utan det är vår son 🙂
 2026-01-01 är han beräknad 😃 

Ja det är ju så! Jag försökte tänka att det är större chans att allt ser bra ut än att det inte gör det!! Men sen är det exakt som du skriver, den här jäkla oron håller sig kvar men byter skepnad typ! Först är de kub, sen rul, sen att man inte känner fosterrörelser osv osv.. Vi får inte glömma att njuta av detta 🥰 och jag tror det kommer gå hur bra som helst för er på KuB ❤️
Heeej!! Ursäkta sent svar men sidan fungerade inte när jag försökte svara för ett par veckor sen och sen blev det helt enkelt förskjutet 😅
jaha det va lika med sömnen åt dig å förut!! Ja fy vilka drömmar man kan ha!! men nu har jag sovit lite bättre faktiskt i nån vecka , och hoppas det fortsätter åt det bättre som för dig 😄 sista ordentliga sömnen innan typ ingen sömn 😉
va häftigt att ni kände på er att det var en grabb redan då 😅 å väldigt spännande med den första januari!! Kanske blir den första födda i Sverige 2026 !!! 
ja det har du rätt i sannolikheten är större att allt är bra på kub! Men nu vet jag inte om det skiter sig, barnmorskan skulle ju skicka mitt blodprov dit men har fortfarande inte fått kallelse, så ringde hon idag å då visade det sig att de som ska göra kub inte fått nå remiss , å nu va första tiden dem hade den 23/9 och den dagen är jag i 14+0 och som jag förstår så kan man bara göra kub fram till 13+6.. men ska ringa de imorrn å kolla.. plus att jag vill inte vänta tre veckor till?. Behöver ju berätta för vissa för folk kommer börja bli misstänksamma 😆