Inlägg från: Anonym (Frustration) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frustration)

Män - hur yttrar sig er sexuella frustration?

`Jag vänder mig främst till er män som är ensamma eller har levt ensamma en längre tid med avsaknad av sex och närhet. Hur yttrar sig er sexuella frustration? Resulterar det i mycket porrtittande eller försöker ni kompensera med annat, som t.ex. att äta mer och godare mat eller godsaker eller försöker ni istället vara kreativa och syssla med hobbies? Hur gör ni för att dämpa frustrationen och desperationen?

• Svar på tråden Män - hur yttrar sig er sexuella frustration?
  • Anonym (Frustration)
    Anonym (Beenthere) skrev 2025-04-21 14:38:07 följande:

Jag blir deprimerad, känner mig oälskad och ser ingen mening med livet. Får självmordstankar.

Ok, tror du att du kommer träffa en kvinna framöver eller verkar det som om hoppet är ute?
  • Anonym (Frustration)
    Anonym (Smyg) skrev 2025-04-22 15:07:23 följande:

Ju längre jag går utan sex/partner desto överdrivnare blir porrtittandet och onanerandet.
    Även fantasierna blir grövre och grövre och ibland "slår det över" och jag träffar andra killar för att få utlopp.

Jag tänder generellt sett inte på killar men de duger som nödlösning när desperationen är som värst.

Tror det är ganska vanligt att främst desperata män "i värsta fall" söker sig till andra män istället. Har ofta märkt att en del ensamma män tycks söka sig till varandra på ett sätt som antyder att de älskar varandra eller är tända på varandra.
  • Anonym (Frustration)
    Anonym (Thp) skrev 2025-04-22 19:53:01 följande:

Går på thaimassage
    Åker på sexresor till Danmark, Nederländerna eller Thailand.

Den kommentaren fick du några nedtumningar för ser jag. Det där med sexresor utomlands verkar vara känsligt stoff.
Svar på tråden Män - hur yttrar sig er sexuella frustration?