• Anonym (Ll)

Liten kuk!! Ärligt?

Min kille frågade mig förut om hans kuk är stor eller liten eller precis ?normal? 
    hans är väldigt liten, minsta jag legat med? vill vara ärlig men vill inte såra. vad bör jag svara??

en fråga till er killar. Om er flickvän är slapp eller långt ifrån tight. Och så frågar hon och säger att hon vill ha ett ärligt svar. vad svarar ni då? Ljuger ni om hur trång hon är? Eller säger i att det är lite slappt?

• Svar på tråden Liten kuk!! Ärligt?
  • Anonym (f)

"Vi funkar bra ihop, varför ska det vara krångligare än så?"

• Anonym (Haha)

Vad sa han när du inte svarade på frågan utan istället loggade in på FL?

• Anonym (Ll)

Men om han tjatar att han vill veta och lovar att inte blir sur. Svarade att den är bra som den är, men han gav sig inte? så sa att den var normal. Är det ett bra svar?? Rädd att jah sårat honom?

• Anonym (f)
    Anonym (Ll) skrev 2025-04-21 21:48:05 följande:

Men om han tjatar att han vill veta och lovar att inte blir sur. Svarade att den är bra som den är, men han gav sig inte? så sa att den var normal. Är det ett bra svar?? Rädd att jah sårat honom?

vem bryr sig, han ville tydligen veta... Bara för att han är den minsta du haft betyder inte heller att hans storlek inte är normal. Han kan googla själv.
  • Anonym (Ll)
    Anonym (f) skrev 2025-04-21 21:49:37 följande:
    vem bryr sig, han ville tydligen veta... Bara för att han är den minsta du haft betyder inte heller att hans storlek inte är normal. Han kan googla själv.

Men längden är väl normal 14 cm. Men den är väldigt smal. 

normal Va väl ett bra svar?

• Anonym (f)
    Anonym (Ll) skrev 2025-04-21 21:59:06 följande:

Men längden är väl normal 14 cm. Men den är väldigt smal. 

normal Va väl ett bra svar?

Ja för den är normal..............................................
  • Anonym (Ll)
    Anonym (f) skrev 2025-04-21 22:15:27 följande:
    Ja för den är normal..............................................
    Ja absolut. Allt är normalt. Men han menar mer om han har stor eller mittemellan eller liten. Normal är mittemellan 
  • Anonym (Fel fokus?)

Hur är ert sex generellt? Är inte det en mer intressant fråga? Om han är smalare än dina tidigare, so what? Han kanske är bättre på något annat i sängen, jämfört med dina tidigare erfarenheter? Lyft fram vad han gör bra, varför du gillar honom, vad du längtar efter att han ska göra med dig. 

• StudierKemi

Har bara läst TS. Om jag skulle fått den frågan från killen skulle jag sagt att storleken inte spelar någon roll för mig, att jag blir kär i ansiktet och i personligheten. Säga att vid ett tillfälle har jag provat en större, men man får inte orgasm varje gång ändå, massa saker spelar in. Säga att du är nöjd ändå, för det verkar du vara. :)

Jag är en av dem många som bara kan få orgasm genom klitoris-stimulering, och jag tycker penetration är mysigt ändå. Jag gillar att bli berörd där (har ingen man sedan länge dock) och jag använder dildo i vaginan ett par gånger i veckan, så m.a.o. kommer jag otroligt sällan vaginalt, men jag gillar det ändå. Men det är genom egen onani och genom klitoris som jag får explosiva känslor, om jag kämpar lite. Så för mig spelar inte längden någon roll. Och eftersom det inte spelar någon roll så väntar jag med sex till bröllopsnatten, med någon yngre som jag fastnar för p.g.a. vackert ansikte. 

Svar på tråden Liten kuk!! Ärligt?