• Tixer

Kompromissar bort egentid

Tjejen du ska bara springa fortare än fan, han vill bara kontrollera dig, Du har gett upp precis allt med dig själv för honom, aldrig värt och ge upp allt för en relation, denna killen är sjuk återigen du ska springa

• Tixer
    Attans1765 skrev 2025-04-23 10:35:33 följande:
    Jag gjorde det, känns kanske lite som jag är utsatt för det när jag läser nedan kännetecken. Men kan inte sluta tänka på att att jag oxå reagerar illa när saker inte alltid blir som jag vill eller när han tar upp att åka iväg utan mig.

när du visar att du har intressen utöver än din nya partner så blir hen rasande

belönar dig med kärlek och omtanke när du gör som de vill och sedan straffar dig när du går emot deras vilja
    Har han själv sociala medier? Och vad gör han på fritiden?
  • Tixer
    Attans1765 skrev 2025-04-24 13:10:35 följande:

Jag har läst alla era kommentarer och tagit till mig allt ni skriver. Uppskattar verkligen alla som peppar och berättar sina egna eller närståendes historier. 
    Du som inte trodde att man kunde bli hjärntvättat så mycket kan jag tala om för att det går och det kan gå mycket djupare. 

Jag har inte haft kontakt med honom sen igår. 
    Jag känner mig tom, ensam och ledsen. 
    Jag måste tillbaka ditt idag för att hämta saker, vet inte riktigt hur jag ska orka det men jag måste ha kläder och hygienartiklar. 

Ta med en kompis eller familjemedlem när du ska dit, detta fixar du kommer bli så mycket bättre sen
Svar på tråden Kompromissar bort egentid