Kompromissar bort egentid
Så det jag undrar är vaför jag alltid hamnar här, det måste betyda att jag är problemet och att jag måste ändra mig.
Jag är ingen ängel och har sönder saker när jag inte kan kontrollera mig. jag har haft sönder mina glasögon och min dator när jag varit som mest frustrerard i detta förhållande.
Jag vet att jag är svartsjuk, jag har svårt att uttrycka mig.
Men jag vet oxå att jag vill allas bästa och sätter andras behov före mina egna.
Hur länge ska det vara kämpigt, jag vet att alla förhållanden har upp och ner gångar..
Det är precis det narcissister gör. Får ett att tvivla på dig själv. Varför är han viktigare än du? Varför ska du göra honom nöjd hela tiden när du inte får göra saker du mår bra av?
Jag har varit i ett förhållande där det var fantastiskt till en början men det blev mer och mer att jag drog mig undan för att göra min dåvarande nöjd. Gjorde jag inte som han önskade så blev det bråk, vilket gjorde att jag till slut slutade göra sådant jag ville för jag orkade inte med hans tjafsande.
Sen sa en kompis till mig, att vad hade jag gjort om hon hade berättat att hennes kille behandlade henne så som min gör? "Jag hade sagt åt dig att dumpa idioten", sa jag. Och det gjorde jag sen.
SPRING ifrån det där stolpskottet innan du blir totalt nedbruten och ensam. DU ska leva ditt liv och vara lycklig. Du ska inte leva för att göra honom lycklig.
Att du hamnar i destruktiva relationer är inte ditt fel. Men du behöver ditt nätverk och stöd för att inte hamna där igen. Det bottnar i dålig självkänsla och önskan att bli älskad - men det här förhållandet du är i nu handlar INTE om kärlek.
Ta hand om DIG Ts, lämna! Nu! Innan det är för sent. Det är så här misshandel börjar. Läs på om normaliseringsprocessen och lovebombing.