Tankar om Strap-on?
Jag är nyfiken på hur ni kvinnor ställer er till att använda Stap-on eller liknande stimulans på en man. Tankar om det? Är det avtändande? Kul att prova? Hett?
Jag är nyfiken på hur ni kvinnor ställer er till att använda Stap-on eller liknande stimulans på en man. Tankar om det? Är det avtändande? Kul att prova? Hett?
Min man älskar det, så jag gör det ibland för honom. Det är otroligt avtändande för mig, har svårt med sex och annan närhet någon dag efter de tillfällena. Jag tycker det är så genuint omanligt att bli påsatt alltså.
Har försökt tänka logiskt, vi har försökt göra det som rollspel (vilket han blir otroligt tänd av) och så vidare men det sitter djupt hos mig.
Om han inte vore så fantastisk på andra sätt skulle jag nog faktiskt lämna honom för detta. Jag avskyr verkligen att sätta på honom i anus.
Jättehett! Jag gör det regelbundet på min mycket yngre pojkvän och han älskar det. Men så är jag dominant också, jag vet inte vad kvinnor som är mer åt det undergivna hållet skulle tycka om saken.
Det skulle vara häftigt att testa.
Jag har aldrig gått igång på analsex, det är ganska avtändande för mig, även i porr och även när en kille tar en tjej i röven (vilket är frustrerande eftersom det så ofta verkar ska gå över i analsex av någon oerhört märklig anledning).
Men - det har pratats ganska mycket om prostatamassage och hur killen kan ha en fantastisk orgasm genom att massera prostatan, så jag har testat lite på mig själv i hemlighet med ett finger och någon gång med en tunnare massagestav och jag måste säga att det är otroligt skönt att onanera samtidigt som masserar prostatan. Så sedan dess har jag mer förståelse för att man går igång på tanken med strap-on även om det inte är något för mig.
Sen finns det säkert andra aspekter som att man kan bli kåt av att bli dominerad etc men det har jag ingen uppfattning om. Jag kan personligen tänka mig att i framtiden ibland ha en analplug när jag har sex för att förhöja känslan, men mer än så är det nog inte för mig.
Tjejer som lärt sig rätt kan ha. Väldigt skönt i analen. Vi killar har samma sköna nerver där bak och varför ska inte vi få ha det skönt där?
Har mcket känsel runt anus och försökt få min fru att smeda mej nära anus men hon gillar det inte så saken är nedlagd. Har exprimenterat lite själv med dildo och så men just något i anus är inget för mej stimulation just utanför med ett finger önskar jag det funkar bra för mej. En gång i min ungdom knullade jag en kvinna som körde in ett finger på mej och jag reagerade direkt.
Fruktansvärt avtändande och en klar dealbreaker. Skulle aldrig inleda något med en fjolla som höll på med sin egen stjärt eller ville att kvinnor gör det åt honom. Något av det vidrigaste som finns.
Mycket osäkra människor i denna tråden tydligen.
Älskar att använda strap. dildos och andra leksaker på män för att stimulera prostatan och andra erogena zoner men inte som någon form av maktspel eller förnedring. Helt enkelt härlig att se andra njuta.
Jättehett! Jag gör det regelbundet på min mycket yngre pojkvän och han älskar det. Men så är jag dominant också, jag vet inte vad kvinnor som är mer åt det undergivna hållet skulle tycka om saken.
Det mest avtändande i sammanhanget är egentligen inte själva strap-on utan den där naiva manliga förvåningen, som om kvinnor aldrig skulle ha funderat över eller haft kontroll i en sexuell situation, när sanningen är att strap-on bara blir ännu ett bevis på hur män innerst inne längtar efter att få uppleva vad de själva i århundraden reducerat kvinnor till, och ändå lyckas de ställa frågan som om det är vi som ska ge dem en sorts välvillig bekräftelse, när det i själva verket är deras eget ego som darrar inför tanken att inte längre vara den självklara aktören.
Finns det något som är så tabu i dagens samhälle som manlig sexualitet?
Haha men vilken satans tur för mig för min särbo tycker lika mycket om att ge mig prostata massage (där oxå ta mig med en strapon) som jag tycker om att leka med leksaker på henne
Jag lät en tjej ta mig bakifrån en gång. Jag tror hon ville se hur det var för mannen. Jag fick ställa mig på alla fyra och hon stoppade in den. Hon körde hårdare och hårdare. Det gjorde lite ont men jag tyckte ändå om det. Hon nöjde sig inte med det. Hon rynkade av mig och såg till att jag sprutade över mitt eget ansikte och i min mun. Precis som killar gjort på henne Jag fick öppna munnen och fick fullt med sperma på tungan, läpparna och över mitt ansikte.