Inlägg från: BeautifulLiz |Visa alla inlägg
  • BeautifulLiz

Förrädarna på Tv 4. Torsdagen den 24/4-25

Jhannis skrev 2025-05-24 18:31:36 följande:
    Ja Maria visar verkligen att hon inte gillar Jeenja. Sa hon inte vid ett tillfälle att utanför skulle vi inte ens prata med varann.....eller var det till nån annan.
    Det var till en annan, en mörkhårig kvinna. Minns inte hennes namn dock.

Hade jag varit där så hade jag nog trott att Maria var en förrädare faktiskt.
    Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
  • BeautifulLiz
    Jhannis skrev 2025-06-16 20:57:48 följande:
    Ja det är det på sätt och vis. Uppdragen är mer spännande, det händer massor. Programledaren säger även i varje avsnitt att om en eller fler förrädare är med i finalen då kommer dom/den personen få hela vinstsumman.

Men annars är det likadant.
    Jag tycker att deras programledare är trist dock.
    Har sett hela säsongen nu på play.

Har du sett klart och vet vem/vilka som vann?
  • BeautifulLiz
    Jhannis skrev 2025-07-04 11:35:26 följande:
    Jag tycker att Australien Robinson program ledaren är 100 gånger bättre än våra Svenska programledare. Han hejar och försöker alla att kämpa på. Det som leder Svenska Robinson står bara tyst och glor på.

Nej jag har inte sett alla avsnitt och vill inte bli spoilad.
    Håller med om att Survivor är mycket bättre vår svenska Robinson.  Vi följer den senast släppta säsongen på tv4play. Har du någon favorit? Jag gillar Myles, vore jättekul om han vann hela alltet.

Självklart spolar jag inte!
  • BeautifulLiz
    Jhannis skrev 2025-07-04 11:56:39 följande:
    Robinson Australien har tävlingar som deltagarna verkligen får visa sin styrka och hjärna. Svenska Robinson går ut på att bara lägga pussel. Mesigt i Svenska Robinson.

Jag gillar Myles och om han heter Klein eller nåt sånt...Killen med alltid så gott humör. Gillade också Laura, men hon åkte ut. Karin är också en fin person. 

Däremot gillar jag inte Sara och Logan eller A-J och Paul.
    Klein vet jag inte vem du kan mena... har du sett de gamla säsongerna där George var med? Han var med i två säsonger. Myles är lite som hann, som vi höll på George!

Gillat inte heller Zara och Logan. A-J har jag börjat ändra uppfattning om,  han är nog rätt ok ändå. Pauli var det mest synd om.

Karin tycker jag mest är som en orm... opålitlig. 

Spännande är det iallafall!
  • BeautifulLiz
    Jhannis skrev 2025-07-10 21:39:52 följande:

Har tittat klart Robinson Australien och måste säga att tävlingarna och immunitets tävlingarna kräver styrka och modighet  som heter duga. Aldrig att Robinson Sverige skulle få ha sådana tävlingar för svenskarna är för svaga att ha det tävlingar som gjordes.

Den som vann var smart och lurig. Jag hade hoppats att den som var kvar med han hade vunnit.

Min favorit vann, såg precis klart!
Svar på tråden Förrädarna på Tv 4. Torsdagen den 24/4-25