Hålla uppe spänningen?
Bra tips från tjejen ovan. Jag tänkte ta massagen ett steg vidare som inspiration åt dig. Börja gärna som det redan är beskrivet och gillar din fru det så kan du väl bygga på med en ögonbindel nästa gång. Helt ofarligt men lite spännande och det förhöjer den sensoriska upplevelsen av massagen.
Om hon är ok med leksaker kan man ju leka fantasilekar om att dildon är en extra man.
Jag och min man hade en gång en hypotetisk diskussion om porr. Om vi nu ?låtsades? att vi tittar på porr själva vilken typ av porr skulle det i så fall vara? Jag outade att jag tänder på trekanter och mycket gärna med en tjej extra samt att jag gillar BDSM. Han outade att han kollar gangbang och hade tänt på att se mig med flera.
Detta gav oss många härliga fantasilekar under flera år innan vi kände oss redo att ta det ett steg vidare.
BDSM behöver ju inte vara hardcore. Vi började binda ihop handlederna lite lätt så jag kom loss när jag ville, inget säger ju att man behöver börja med att bli helt fastbunden någonstans.
Hon kanske skulle gilla idén att binda dig.
Det är mer odramatiskt att du frågar om hon vill binda dig än tvärtom. Många män gillar att få händerna ihopbundna medans frun rider. ;)
Min man överraskade mig med att bjuda hem en extra man, helt ok upplevelse för båda men jag tyckte det blev lite personligt med ?bara? en extra och det var ju första gången.
För att undvika känslor och relationer så valde vi istället att besöka en swingersklubb. Lätt överväldigande första gången så vi var mycket nöjda med varandra och publik var absolut tillräcklig extra krydda. Andra gången blev det ett spontant GB med 4 extra män. Helt perfekt! Bara sex och inga känslor. Kvar på bucketlistan är tjejsex, får väl se om det blir verklighet.