Inlägg från: Anonym (Ella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ella)

Hon beter sig märkligt?

Hon gav dig studentrabatter trots att ni inte står varandra nära. Sen avföljer du henne. Hon kände sig kanske utnyttjad av dig, att du bara ville prata med henne så länge du kunde få ut något av henne och sen avbröt du kontakten när du inte längre behövde henne.

Hon kanske tror att hon gjort något fel mot dig som du inte vill prata om, och därför håller sig på avstånd från dig för hon tror att du vill det.

Eller så tycker hon bara inte om dig längre. Så enkelt kan det vara.

• Anonym (Ella)
    Anonym (???) skrev 2025-04-25 13:02:19 följande:
    Exakt man har rätt att välja vem och vilka man vill ha på Instagram och vilka man vill ha som vänner. Ja tydligen blev hon sur/ledsen, men då får hon vara det.
    Du har såklart rätt att ta bort vem du vill från dina sociala medier, men då får du räkna med att vissa kommer ta illa upp. Det är en diskussion du ska ta med personen ifråga istället för att starta en tråd på fl, är mitt råd. Men du får såklart göra vad du vill med den informationen...
  • Anonym (Ella)
    Anonym (???) skrev 2025-04-25 13:04:38 följande:
    En markering att vi inte är nära vänner. Jag bjöd in några vänner för en after Work en kväll i en Facebook-chatt, men då bjöd min man in henne och hennes kille. Hon borde förstå att jag inte har något intresse i hennes närvaro eftersom min man lade till henne och hennes kille i efterhand.
    Men varför säger du inget då? Din man tror säkert att du och hon fortfarande har en begynnande vänskap. Och han är ju kompis med hennes kille, han vill väl knappast ha konflikt mellan er.
Svar på tråden Hon beter sig märkligt?