Hon beter sig märkligt?
Anonym (???) skrev 2025-04-24 20:38:02 följande:
Ang studentrabatter frågade jag om hon har en kod hos visss företag. Eftersom hon inte skulle handla själv frågade jag om jag kunde få dem, hon svarade javisst. Hon hade kunnat säga nej, liksom.
Jag är förundrad över hur man kan ta en avföljning på så stort allvar att man börjar bete sig helt kyligt och kallt.
En person som jag hade varit supernära vän med i 25 år blockade mig helt plötsligt utan att något hade hänt. Alltså verkligen ingenting mer än att vi inte hade hörts på ganska länge. (pandemin när typ alla tappade kontakten med varann och vi bor i olika länder) Men i många år så hade vi hörts varje dag och jag vaknar en dag och är blockad. Ingen förklaring, ingen orsak, ingenting! Du kan ge dig fan på att jag inte kommer att heja på stan eller höra av mig igen när jag är i dennes land som jag ofta är. Personen har ju markerat att jag plötsligt inte ens är värd att vara bland 500 andra "vänner" på social media.
Din bekant känner nog exakt likadant som jag! Väx upp för fan och bete dig som en normal människa ts! Du har problem, inte hon!