Vi tar barnen frivilligt
Jag fattar att du blir arg och det har du all rätt att bli, men detta är en icke fungerande förälder och den kommer inte att inse det själv, den är för svag för att var något annat än ego.
Mitt värsta exempel är när båda är omogna föräldrar. Han lämnade sin fru med två barn för en ung tjej, och väldigt fort fick de tvillingar.
Det var inte så sexigt och fräckt så när tvillingarna var 4 år bara rymde mamman, bara stack sin väg och hade då inte betalat hyran ens så pappan blev vräkt med dessa små barn några dagar innan julafton och fick nödboende via kommunen.
Efter ca ett år när tvillingarna gråtit klart efter sin försvunna mamma så dölm denna upp igen och skullle ha vv. Stort kaos följde, stackars barn... Och sen kom då sommaren när pappa hade bokat resa med polarna på sin egen vecka, hoppsan! Och tyckte att mamma väl kunde ha dem då med. Och mamman vägrar så klart. Så ingen ville ha de stackars barnen denna fina sommarvecka. Och det är väl tillräckligt illa om det var en vanlig vecka men det råkade vara veckan när de fyllde 5 år...
Det slutade med att mannens ex och jag tog hand om barnen och fixade kalas till dem. För att de tyvärr har två mänskliga avskräden till föräldrar som jag hoppas brinner i helvetet en dag.