Inlägg från: burleskburkläsk |Visa alla inlägg
  • burleskburkläsk

Kan man bli dömd för det?

Anonym (B) skrev 2025-04-25 09:40:58 följande:
    Kan man bli dömd för det?

Ingen "fredagdagstråd", snabba svar tack!

Om man har laxerande godis hemma (barn med konstant förstoppning) och en bekant som lånade huset tryckte i sig massor av det och blev jättedålig och nu anmält det, kan man bli dömd av det? De låg i en plastlåda, hemgjorda.

Denna karamelltjuv är en idiot rakt igenom!

Kom att tänka på en annan idiot, en Mor som passade lägenheten åt sin son och hans flickvän medan de var bortresta.
    I ena sängbordet låg där en löskuk som mamman använde flitigt medan då paret var bortresta.
    Det framkom sedan att hennes son klonat sitt könsorgan med ett Clone-a-willy kit för att överraska flickvännen med en sexig gåva...som troligen flickvännen inte velat veta nåt av när hans egna Mor gått lös på den...vet inte hur man kommer över nåt sånt...då är det bättre att äta laxerande karameller...
  • burleskburkläsk
    Anonym (H) skrev 2025-04-25 19:12:09 följande:

Hemgjorda?? Vad tusan var det i dem?

Laxoberaldroppar förmodligen 😋
  • burleskburkläsk
    Anonym (Frida) skrev 2025-04-25 19:40:59 följande:
    Är det där en sann historia eller en annan råtta i pizzan?
    Den är sann men idag gammal eller kanske 20 år gammal minst iaf...sen kan jag tänka mig att den gjorts om sedan.

Det sista om att flickvännen säkert inte velat veta av leksaken har jag själv skrivit...
  • burleskburkläsk
    Anonym (B) skrev 2025-04-25 20:17:15 följande:
    Barnet i fråga är 13 år, så jo det är lättillgängligt, men ligger i en plastlåda i skafferiet.
    Vad gjorde individen i skåpet?

Varför åt den av det?

Jag går aldrig i skåp hos vänner eller släktingar...enbart mina egna.

Vad har den att säga till sitt försvar!?
Svar på tråden Kan man bli dömd för det?